ibook kan ikke finde brænder
Fra : AJB

Dato : 11-08-01 22:55

Jeg har en alm. ibook 300 bl.a..

med en xircom usb - scsi adapter.

her sætter jeg min gamle teac 4 X scsi brænder til ekstern selvfølgelig.

Den finder et alm cd- drev.

Min PC gjorde det samme indtil jeg fik opgraderet softwaren til nyeste
(adatec 5.0)

Måske kan mit gamle toast 3.54 ikke finde drevet!!

KAN en "LÅNE" MIG EN TESTKOPI AF DEN NYESTE VERS. AF ADAPTEC TOAST

Det kan eventuelt løse problemet og en investering i programmet!!

En snart hårløs Dude.

A. fra Albertslund.

(Er koblet op 512 kb. så send bare pr. mail) Men husk fjern X fra E-mail
adresse.

PS. Xircom usb-scsi adapteren virker perfekt på både Min ibook og armarda
(bærbar) til zip oa.

Fra : Anders

Dato : 11-08-01 22:00

AJB skrev bla.:

> KAN en "LÅNE" MIG EN TESTKOPI AF DEN NYESTE VERS. AF ADAPTEC TOAST

Jeg er temmelig sikker på at du kan finde programmet vha. Carracho, hvis
inegn her kan hjælpe.
--
Hjælp. Jeg mangler en bolig i københavn, 4 værelser og altan ud mod havnen.
Anders Jakobsen == Jobs needs a rank