Hotline servers
Fra : + flemming rasmussen~

Dato : 11-08-01 17:27

Er der nogle der har adresser til nogle gode
Hotline servers? Og jeg mener ikke bare de
kedelige standard servers med freeware og
shareware men med warez og philez (hvis i ved hvad
jeg mener?)

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 19-08-01 05:21

+ flemming rasmussen + <flemmingrasmussen@get2net.dk> wrote:

> Er der nogle der har adresser til nogle gode
> Hotline servers? Og jeg mener ikke bare de
> kedelige standard servers med freeware og
> shareware men med warez og philez (hvis i ved hvad
> jeg mener?)

ROTFL! Hotline

Manner det er ikke lige DER man finder "l33t warez 'n philez" nu om
dage! Men hvis man VIL være bagud så er Hotline da stedet.

Først må du fatte at "lamers" :) der kalder den slags for wares og
philez ALDRIG bliver inviteret der hen hvor de daglige builds af tingene
findes.

Du er ikke stor nok, spørg pænt når du bliver 16 - så ser vi på det :)

Mojn, Thomas

--
You Know You're a Mac Addict when:

.... while watching a porn movie, you check to see
if the computer in the background is a Macintosh.

Fra : N/A

Dato : 22-08-01 20:34

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 22-08-01 20:34

Pete <pete@hldns.com> wrote:

> in article 1eydhx1.1qr06un1sq6lkuN%engineering@boelskifte.dk, Thomas

> Ja Hotline er lidt til grin hvis man snakker de servere der er listed på
> trackerne. Men hvis man er "inde i varmen" er Hotline altså stadig stedet
> hvor tingene sker!

Heh, jojo det får du så lov at tro

Mojn, Thomas

--
I thought "Loading the dishwasher" meant getting your wife drunk?

-Jeff Foxworthy

Fra : Tina H.

Dato : 22-08-01 22:06

Hejsa

Ellers kunne du prøve Carracho, som er et andet per to per program. Der er
flest mac servere. Du kan hente programmet her: http://www.carracho.com

Gå ind på http://www.tracker-tracker.com for oplysninger om trackers.

hilsen

Tina

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 23-08-01 20:29

Tina H. <tvlyd@worldonline.dk> wrote:

> Ellers kunne du prøve Carracho, som er et andet per to per program.

Det er da ikke særligt rart, når man f.eks. hedder Jan.

(Jow, jeg ved godt, hvad du mente)

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Fra : N/A

Dato : 23-08-01 20:46

Fra : Pete

Dato : 23-08-01 20:46

in article 1eym2qx.xhr5gdcjmebfN%jonasenREMOVE@THISit.dk, Jan Oksfeldt
Jonasen at jonasenREMOVE@THISit.dk wrote on 23/08/01 21:28:

> Det er da ikke særligt rart, når man f.eks. hedder Jan.

LOL!

--
/peter

"Diplomacy is the art of saying 'Nice doggy',
while searching for a rock." -- Talleyrand

Fra : N/A

Dato : 22-08-01 22:03

Fra : Pete

Dato : 22-08-01 22:03

in article 1eyk8zy.128j31x1vgnpglN%engineering@boelskifte.dk, Thomas
Boelskifte at engineering@boelskifte.dk wrote on 22/08/01 21:34:

> Pete <pete@hldns.com> wrote:

> Heh, jojo det får du så lov at tro
>

> Mojn, Thomas

Nævn ét bedre sted end private Hotline servere. Og nej! Carracho er ikke
bedre!

--
/peter

"ALL YOUR INNOVATIONS ARE BELONG TO US." -- Bill Gates
( to Steve Jobs after demoing MS-Windows XP )

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 23-08-01 22:19

Pete <pete@hldns.com> wrote:

> Nævn ét bedre sted end private Hotline servere. Og nej! Carracho er ikke
> bedre!

Nej jeg vil da ej! Så kommer folk jo bare rendende!

Men der er intet P2P over det.

Mojn, Thomas