Andet multimedie
bentjuul 3670
program til at optage ?
Fra : Torben

Dato : 11-08-01 17:17

Hej gruppe!

Jeg er ved at lave en brugermanual til et EDB-system, og vil til dette
formål optage en mpeg/avi der skal levers på CD-Rom... Men jeg savner et
godt program, der kan optage uden at brugeren skal installere et plugin
eller lign.

Nogen forslag ?

På forhånd tak!
Torben

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-08-01 07:17

Jeg har prøvet et program der hedder Lotus ScreenCam, det virker godt og kan
gemme i formater der ikke kræver noget fra den maskine der skal se
resultatet. Du kan finde ud af mere her
http://www.lotus.com/home.nsf/welcome/screencam

Kim Larsen

Fra : webjensen