Swordfish
Fra : Gitte Wange

Dato : 12-08-01 17:01

Jeg hørte om en film hvis original-titel er Swordfish.
Den er med John Travolta.

Jeg ved faktisk ikke om den har haft premiere herhjemme ... men er der
tilfældigvis nogen der ved hvad dens danske titel er ?
(Vil nemlig gerne i biffen og se den)

Gitte

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 11-08-01 18:07

Den er vist ikke kommet i de danske biografer endnu, men
det er en fed film.

Tommy Nielsen.
skuf@mail.dk

Fra : Aakjær

Dato : 11-08-01 23:02

Gitte Wange <gitte@babytux.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg ved faktisk ikke om den har haft premiere herhjemme ... men er der
> tilfældigvis nogen der ved hvad dens danske titel er ?

Den danske titel er også "Swordfish", og den har premiere 21-09-2001.

Fra : Zeki

Dato : 12-08-01 06:31

Filmen kan klart anbefales. Jeg vil vove at påstå at det er årets bedste
actionfilm, indtil videre.

Zeki

Fra : KO

Dato : 12-08-01 12:48

Zeki" <sinners.inn@image.dk> skrev i en meddelelse news:Hwod7.4$q4.2526@news010.worldonline.dk...
> Filmen kan klart anbefales. Jeg vil vove at påstå at det er årets bedste
> actionfilm, indtil videre.

Helt sikkert. Men er sku' godt skruet sammen. Og John er i en af sine bedre præstationer. Igen spiller han ond, og det gør han
rigtig godt.

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 12-08-01 16:43

Er der nogen som kan be- eller afkræfte at Scientology har betalt en stor
del af filmen? Ja, ikke fordi det har ret meget med filmen at gøre, men jeg
er lidt nysgerrig... og måske har det alligevel et eller andet med filmen at
gøre - har dog ikke set den endnu.