Andet multimedie
bentjuul 3670
Foto til 3D
Fra : P.C.

Dato : 11-08-01 16:36

Hi.
Der har vist været diskusion om hvordan man kan bruge digitale foto's til at
generere 3D objekter her i gruppen.
Så jge vil lige sætte en link ind, hvor man kan downloade et program der skulle
kunne klare dette lille problem ; ovenikøbet er programmet share-ware og der er
tutorials.
http://www.photomodeler.com/Lite/

Det er muligt at der er bedre programmer, men her er et der "påstår" at det kan
klare at generere 3D objekter udfra foto's taget i forskellige vinkler omkring
et objekt.
Have a nice day.
P.C.
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/

Fra : Per V Jørgensen

Dato : 12-08-01 12:21

P.C. <per.corell@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b755086$0$315$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
skulle
> kunne klare dette lille problem ; ovenikøbet er programmet share-ware og

Undskyld, men er det ikke et freeware program?

MVH Per

Fra : P.C.

Dato : 12-08-01 13:57

Hi.

Per V Jørgensen skrev i meddelelsen <9l5orc$nl4$1@sunsite.dk>...
>Undskyld, men er det ikke et freeware program?

Jo du har helt ret.
Og så må jeg sige undskyld, fordi jeg har ikke prøvet programmet ,fordi det ser
ud somom det er meget vigtigt, at man gennemgår de tutorials der følger med.
Til gengæld får man mulighed for at downloade tre tutorials og det er jo
herligt, --------- hvis ellers programmet fungerer.
Have a nice day.
P.C.