"Kurt Hansen" skrev i meddelelsen
news:4e30e034$0$1296$c3e8da3$4e334b76@news.astraweb.com...
Jeg er ellers flittig bruger af køb over nettet, men det er første gang
jeg har købt for over 1.000 kr. (3.113 for at være helt præis). Det var
en mærkevare, købt direkte hos producenten og kun fordi dette pristilbud
KUN kunne købes på den måde.
Varen svarer SLET ikke dit mine forventninger (jeg havde været i flere
fysiske forhandlerbutikker netop for at vurdere varen og købe den der).
Det hele kom i een stor papkasse og enkeltdelene var i hver sin karton
og plasticposer m.m. For at pakke grejet ud, måtte jeg jo "ødelægge"
plasticposerne, bryde forseglinger m.m.
Kan det være rigtigt, at jeg (som nogen nu har fortalt mig) har fuld
returret på det i den tilstand? Sælger kan jo ikke sælge det videre, når
inderemballagen er i så misserabel stand.
>Ja. Forhandleren har lagt et beløb ind i prisen, der skal dække risikoen
>for denne situation
>Klaus H