Explorer 5.0 vil ikke starte...
Fra : + flemming rasmussen~

Dato : 11-08-01 15:32

Er der andre der har samme problem..?
jeg er blevet godt træt af Communicator
efterhånden, men kan ikke få IE 5.0 til at starte.

Splashscreenen med loading og initialisering
kommer men programmet når lige at skrive "Not
enough aplication memory. Try quitting other
programs..." og så quitter Explorer.

Jeg HAR prøvet at sætte hukommelsen op i INFO.

--
÷
÷

Fra : Anders

Dato : 11-08-01 16:09

+ flemming rasmussen + skrev:

> [...]
> enough aplication memory. Try quitting other
> programs..." og så quitter Explorer.
>
> Jeg HAR prøvet at sætte hukommelsen op i INFO.

Bare for en sikkerheds skyld: Der er også nok hukommelse i alt i maskinen
til at køre IE? Inden du starter IE, hvor meget hukommelse er der tilbage i
maskinen i alt? Du kan se det inden i "Om denne computer" i æble menuen, når
du er i finder.
--
Hjælp. Jeg mangler en bolig i københavn, 4 værelser og altan ud mod havnen.
Anders Jakobsen == Jobs needs a rank

Fra : Martin Edlich

Dato : 11-08-01 16:55

In article <3B7541E1.3231C092@get2net.dk>,
+ flemming rasmussen + <flemmingrasmussen@get2net.dk> wrote:

> Splashscreenen med loading og initialisering
> kommer men programmet når lige at skrive "Not
> enough aplication memory. Try quitting other
> programs..." og så quitter Explorer.
>
> Jeg HAR prøvet at sætte hukommelsen op i INFO.

Fejlmeddelelsen betyder ikke at Explorer ikke har fået tildelt RAM nok,
men at du ikke har nok (ledig) RAM i maskinen.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : + flemming rasmussen~

Dato : 11-08-01 17:23

tak for svarene...Jeg har en iMac rev. B der er
født med 32 mb hukommelse. Derudover har jeg
tilføjet 64 mb hvormed jeg nu har 96 mb.

Det burde da være nok - selv for et Microsoft
produkt

flemming

--
÷
÷

Fra : Martin Edlich

Dato : 11-08-01 17:40

In article <3B755BF6.59BC0FDB@get2net.dk>,
> [...]

> født med 32 mb hukommelse. Derudover har jeg
> tilføjet 64 mb hvormed jeg nu har 96 mb.
>
> Det burde da være nok - selv for et Microsoft

Hvor meget RAM har du tildelt Explorer?
Hvor meget ledig RAM har du?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Anders

Dato : 11-08-01 17:45

Martin Edlich skrev:

> Hvor meget RAM har du tildelt Explorer?
> Hvor meget ledig RAM har du?

Og har du Virtual memory tændt? og hvis ja hvor meget?