Berlin Festival med Krutte-musik
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-06-11 20:24

Der er en masse Krutte-, Linå- og Pelle-musik i Berlin i disse dage. En
masse meget støjende musik, men det er der jo også nogle der kan lide.
Det er jo ikke slager al sammen, selv om de mange der kan lide slagermusik,
nok er de mest aktive her i gruppen.

Der er en masse BERLIN FESTIVAL 2010 på tysk tv´s ekstra-kanal Zdf Kultur
Skal vi derfor ikke lige have linket til hjemmesiden for dette arrangement.
Der er nok en del der kan lide sådan noget her i gruppen:

Det kan ses på Zdf KulturLørdag kl. 14-19 og søndag kl. 09-14

Det vil jo nok glæde Krutte, Linå og dem der.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 16-06-11 21:27

On 16-06-2011 21:24, Åge Halldorsson wrote:
> Der er en masse Krutte-, Linå- og Pelle-musik i Berlin i disse dage.

Hvorfor må jeg ikke komme med til Berlin?

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-06-11 21:55

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Hvorfor må jeg ikke komme med til Berlin?
>
> Henning

Du er mere til oldefar-musik. Derfor. Godt nok er det mange år siden
rockmusik var populær,
meeennnnnnnn "oldefar-musik", det er altså for lang tid siden.

Så detttt......

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 16-06-11 21:58

On 16-06-2011 22:54, Åge Halldorsson wrote:

> Du er mere til oldefar-musik. Derfor. Godt nok er det mange år siden
> rockmusik var populær,
> meeennnnnnnn "oldefar-musik", det er altså for lang tid siden.

Skal vi ikke bare vente og se hvad Berlin byder?
Er du begyndt at undersøge hvornår turen kan finde sted?

Henning

Fra : Allan Krautwald

Dato : 16-06-11 22:39

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Skal vi ikke bare vente og se hvad Berlin byder?
> Er du begyndt at undersøge hvornår turen kan finde sted?
>
> Henning

Grillmutter vil ikke lade ham rejse

Fra : Henning Jensen

Dato : 16-06-11 22:54

On 16-06-2011 23:39, Allan Krautwald wrote:

> Grillmutter vil ikke lade ham rejse

Grillmutter skal da med...

Henning

Fra : Allan Krautwald

Dato : 17-06-11 09:12

> Grillmutter skal da med...
>
> Henning

Hvem skal så stege mågerne på Havnegrillen?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-06-11 09:38

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvem skal så stege mågerne på Havnegrillen?

Hav(m)Åger.... Han har da kun en eu-scooter

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-06-11 11:16

On 17-06-2011 10:12, Allan Krautwald wrote:

> Hvem skal så stege mågerne på Havnegrillen?

Det må være muligt at finde en midlertidig erstatning for Åge's
mÅge-kÅge'rske på Furland.
Et midlertidigt schlagerfrit miljø på havnen en 14-dages-tid, må da
kunne lokke en anden til.

Henning