Hollandsk hitliste på tv til alle
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-06-11 09:24

Fra den 20. maj er den hollandsk-flamske public-service-tv-station på
satellit BVN begyndt at sende den hollandske hitliste.

Læs mere her:
http://www.tv-corner.be/2011/05/20/sterren-nl-top-20-nu-ook-op-bvn/

Det er dejlig musik for den almnindelige befolkning. På listen er massevis
af gode hollandske og tyske slagernavne.
Der er Dikdakkers, Semino Rossi, Sieneke, Frank Duijts, Thomas Bergem
Wim Leys og flere andre navne jeg ikke kender.
Her kan man selv se den sidste TOP 20 i en optagelse fra tv. njeg skal love
for de er melodiøs dejlig musik de hollændere tager bad i.

Se med her: http://top20.sterren.nl/

BVN kan ses på parabol fra ASTRA digital

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 13-06-11 13:57

On 13-06-2011 10:24, Åge Halldorsson wrote:

> BVN kan ses på parabol fra ASTRA digital

Forkert gruppe. Det er TV.

Henning.

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-11 14:03

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Forkert gruppe. Det er TV.

Han har også postet et enslydende indlæg i TV-gruppen, hvilket gør det til
spam og flooding.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-06-11 17:57

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Han har også postet et..... o.s.v.

Han har faktisk også lige set det hollandske statslige public-service-tv`s
hollandske hitliste. Det er et dejligt hurtigt program, af en længde så man
gider se det. En halv time. Det er det hele. Og så hører vi kun halvdelen af
de 20 plader på listen.

I dag var der "godaw" fra Sieneke og der var faktisk et par plader som jeg
tror falder i Linås smag. Der var nogle plader som lå i grænsefeltet mellem
slager og pop. Jeg tror simpelthen disse to nmavne er Linås stil. Der blev
faktisk råbt noget højt nogle gange.

Elz Bakker: www.youtube.com/watch?v=TmPjJcyKHIw&feature=related (Hvem var
det der sagde "Andrea Berg" ?)
Her er en anden, som nok mere er Linå:
www.youtube.com/watch?v=zRm1mI7NdxA&feature=related

Glennis Grace: http://www.youtube.com/watch?v=lsoyzlkhXJ8
Den er i hvert fald en sikker "Linå". Det var forøvrigt den der lå på
hitlisten i aften

Hilsen Åge