Nyt album: Heidis Erben
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-06-11 22:33

HEIDIS ERBEN kom med sit første album den 3. juni.

Jeg har tjekket alle de 12 numre på albummet. Jeg kan stå inde for at alle
12 numre udførelsesmæssigt er i super-kvalitet.
Det er endog, i den grad, særdeles lyttevenlig musik. Noget af det bedste
fra Tyskland/Østrig i lang tid.

Her kan alle numre smuglyttes fra Amazon
http://www.amazon.de/Heidis-Erben/dp/B004ZHP1JO

Ja OK, Quirin Weber styrer selvfølgelig også vild i disse uger. Det ved jeg
godt. Men bortset fra det.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-06-11 22:42

meddelelsen news:4df3df26$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> HEIDIS ERBEN kom med sit første album den 3. juni.

Er der nogen der kan finde deres hjemmeside (homepage). Jeg kan ikke.

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 11-06-11 23:06

> [...]
> http://www.amazon.de/Heidis-Erben/dp/B004ZHP1JO
>
> Ja OK, Quirin Weber styrer selvfølgelig også vild i disse uger. Det ved

Det er bestemt ikke noget, jeg vil bruge mine penge på.

Der er meget andet, der er langt bedre - jeg kan altså ikke høre, at de er
så fantastiske som du vil gøre dem til.

Og jeg kan ellers godt lide schlager - men det der, det siger mig absolut
ingenting.

mvh Eva

Fra : Michel Husted

Dato : 11-06-11 21:58

On 11 Jun., 23:33, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:
> [...]
> fra Tyskland/Østrig i lang tid.
>
> Her kan alle numre smuglyttes fra Amazon

Det må du ikke gøre igen. Jeg har ikke så mange penge, men mp3'erne er
købt. Skøn musik.

Mange hilsner
Michel

Fra : John

Dato : 12-06-11 10:17

> [...]
> fra Tyskland/Østrig i lang tid.
>
> Her kan alle numre smuglyttes fra Amazon

Ja, det er da musik med gang i. Det vil jeg kalde på party-schlager, selvom
det jo findes i mange former. De kan da skabe en god stemning i lokalet! Når
det så er sagt, bliver man nok hurtigt træt af det! Men tror nu alligevel
jeg skal have fat i numrene.

> Ja OK, Quirin Weber styrer selvfølgelig også vild i disse uger. Det ved
> jeg godt. Men bortset fra det.

Ja, ham er jeg ikke særlig begejstret for. Vi må se om det bliver bedre, når
han bliver lidt ældre, ligesom Florian Silbereisen!

Én der i den grad irriterer mig i Florian's shows er hende "Frau Ottersbach"
blandt publikum. Hvorfor fanden i helvede skal hun være med HVER ENESTE
GANG??? At hun er tilskuer, er jo fint nok. Men hun skal altid inddrages i
et eller andet!

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-06-11 10:35

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Én der i den grad irriterer mig i Florian's shows er hende "Frau
> Ottersbach" blandt publikum.

Jeg ved ikke lige hvem du mener

Hvorfor fanden i helvede skal hun være med HVER ENESTE GANG???

Jamen er det ikke hende der står for GUNNARS REKORDBOG,
og som skal godkende når der bliver slået en rekord til bogen.
Hun skal jo sån set være med.

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 12-06-11 10:56

> Jeg ved ikke lige hvem du mener

Så følger du ikke ordentlig med i showene! Florian skal hver gang op på
tilskuerpladserne og snakke med hende, og ofte skal hun også med på scenen!

> Jamen er det ikke hende der står for GUNNARS REKORDBOG,
> og som skal godkende når der bliver slået en rekord til bogen.
> Hun skal jo sån set være med.

Nej, nej og nej!!! Personen fra Guinness Rekordbog var jo altså en mand! Mon
du har set showet?

Hende Ottersbach er åbenbart blevet en fast bestanddel af showet, og bliver
vel ligefrem inviteret hver gang:
http://www.derwesten.de/staedte/olpe/Geheimnis-um-Helene-Fischer-erst-in-TV-Show-gelueftet-id37160.html

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-06-11 11:15

> [...]
> scenen!

> Nej, nej og nej!!! Personen fra Guinness Rekordbog var jo altså en mand!

Var? en mand. - Der er da en med fra Gunnars rekordbog i hvert show. Flori
plejer at hive hende ned til konkurrence-området. jeg troede det var fordi
hun skulle godkende.

Ja jeg har set showet. Brandbilssangen og cykelsangen og Andys ballon-sang
har jeg nok set ti gange nu.

men hov! - jeg kan se vannessa sidder i sofaen. Vi må have en sang med
hende: http://www.youtube.com/watch?v=Vq61CRgWLk8&feature=related

> Hende Ottersbach er åbenbart blevet en fast bestanddel af showet, og
> bliver vel ligefrem inviteret hver gang:
> http://www.derwesten.de/staedte/olpe/Geheimnis-um-Helene-Fischer-erst-in-TV-Show-gelueftet-id37160.html

Jo dett.....

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 12-06-11 11:30

> Var? en mand. - Der er da en med fra Gunnars rekordbog i hvert show.
> Flori plejer at hive hende ned til konkurrence-området. jeg troede det var
> fordi
> hun skulle godkende.

Ja, hun var ganske rigtigt oppe på scenen, lige før rekorden med at skifte
tøj foregik. Men hun havde absolut intet med det at gøre. Ham fra Guinness
havde jakkeset, briller og slips på. Desuden havde han hele tiden en mappe
under armen!

> men hov! - jeg kan se vannessa sidder i sofaen. Vi må have en sang med
> hende: http://www.youtube.com/watch?v=Vq61CRgWLk8&feature=related

Rigtig dejlig sang! Klippet er i øvrigt fra samme show, som det billede du
så.

Vi skal lige have denne også: http://www.youtube.com/watch?v=UJwEMsUm8X4. En
af hendes bedste!

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-06-11 11:39

> Rigtig dejlig sang! Klippet er i øvrigt fra samme show, som det billede du
> [...]

Nej, klippet er ikke fra samme show som jeg så (i hvert fald ikke det show
jeg så i lørdags).
Hvis det altså var det du mente.
Avisklippet hvor Vanessa Neigert sidder i sofaen er fra showet fra
efteråret 2009. Men det så jeg selvfølgelig også.
Det står på reolen.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-06-11 11:42

meddelelsen news:4df4975e$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det står på reolen.

Ja, det står altså ikke i reolen at jeg så det. Min reol er jo ikke en avis.
Det er båndet med showet, der står i reolen.

hilsen Åge

Fra : John

Dato : 12-06-11 13:07

> [...]
> Avisklippet hvor Vanessa Neigert sidder i sofaen er fra showet fra
> efteråret 2009. Men det så jeg selvfølgelig også.

Ja, det var sådan set også det jeg mente! Hvordan kunne det misforstås?

Dit klip med Vanessa og avisklippet er begge fra "Herbstfest" 2009!

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-06-11 10:37

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Men tror nu alligevel jeg skal have fat i numrene.

Som den tredje nøjes jeg med videobåndet med brandbils-sangen og den sang
med fremmedarbejderen og øltønden, lidt længere fremme i showet.
Den hvor HEIDIS ERBEN møwer sig frem og skåler med. Dejlig musik ja.

Hilsen Åge