Les Paul
Fra : Ukendt

Dato : 09-06-11 10:10

Som alle der har åbnet Google i dag vil vide, så er det Les Pauls
fødselsdag.

Ud over at være en gudsbenådet guitarist, så var han ophavsmanden til
verdens nok mest brugte guitar, nemlig Gibson Les Paul.

Lad os først høre manden selv: http://www.youtube.com/watch?v=AP7qI5RVtxw

Dernæst en af dem der bragte instrumentet ind i det næste århundrede, nemlig
Jimmy Page fra Led Zeppelin: http://www.youtube.com/watch?v=gcIn4dG6fBc

Happy birthday, whereever you are :)

Fra : Martin Bak

Dato : 10-06-11 11:23

> [...]
>
> Lad os først høre manden selv: http://www.youtube.com/watch?v=AP7qI5RVtxw
>
> Dernæst en af dem der bragte instrumentet ind i det næste århundrede,

Hvad jeg ikke opdage lige i første omgang er, at man faktisk kan spille
noget meningsfuldt på Google-logoet. Og man kan tilmed optage det!

Udover at man kan aktivere strengene med musen, kan man nemlig også spille
via sit tastatur. En kort forklaring her:
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2386684,00.asp

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Max

Dato : 10-06-11 11:57

Hej Martin

> Hvad jeg ikke opdage lige i første omgang er, at man faktisk kan
> spille noget meningsfuldt på Google-logoet. Og man kan tilmed optage
> det!

Man er noget fantasiforladt hvis man ikke opdagede med det samme,
der var jo et keyboard at trykke på.

Max

Fra : Martin Bak

Dato : 10-06-11 12:16

> Hej Martin

> Man er noget fantasiforladt hvis man ikke opdagede med det samme,
> der var jo et keyboard at trykke på.

Jeg bruger Firefox. Normalt SER jeg slet ikke de forskellige Google-logoer.
Google ligner sig selv her hos mig, hver eneste dag.

--
Martin
http://www.martinbak.dk