Hvad synes I om denne (part 2)...
Fra : Michel Husted

Dato : 07-06-11 13:20

Hej,

Først og fremmest vil jeg gøre opmærksom på, at der ikke kommer en
"part 3". Så vil I nok blive trætte af mig, hvis I ikke er det i
forvejen.

Men der kom mange spændende indlæg fra det forrige af slagsen. Og jeg
holder meget af tysk schlager, men det ene udelukker jo ikke det
andet. Jeg elsker også klassisk musik, dance og gothic rock. Det
eneste, der ikke siger mig noget, er hip hop og nyere jazz. Tradionel
jazz er helt fint.

Jeg er eksempelvis vild med denne fra afdelingen for gothic rock:

Nightwish: "Nemo" - http://www.youtube.com/watch?v=SO4LyKd-Hws

Jeg har adskillige cd'er med Nightwish, og jeg synes, det er
fremragende.

Kunne der lige blive plads til en mere i samme stil:

Xandria: "Ravenheart" - http://www.youtube.com/watch?v=6AoA6_99wiY

Fantastisk musik og det ene udelukker jo ikke det andet

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-11 20:58

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i meddelelsen

Jeg er eksempelvis vild med denne fra afdelingen for gothic rock:
Nightwish: "Nemo" - http://www.youtube.com/watch?v=SO4LyKd-Hws

Aldeles forfærdeligt

Kunne der lige blive plads til en mere i samme stil:
Xandria: "Ravenheart" - http://www.youtube.com/watch?v=6AoA6_99wiY

Ganske skrækkeligt

Nu du spørger

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-11 21:33

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
>Nightwish: "Nemo" - http://www.youtube.com/watch?v=SO4LyKd-Hws
>
>Jeg har adskillige cd'er med Nightwish, og jeg synes, det er

Ok, respekt. Du har en bredere musiksmag end de fleste, målt fra hjørne til
hjørne.

>Fantastisk musik og det ene udelukker jo ikke det andet

Nej, musik er heldigvis ikke et viskelæder der fjerner konkurrenterne.
Ellers ville verden godt nok være kedelig.

Fra : Michel Husted

Dato : 07-06-11 17:22

On 7 Jun., 21:58, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:
> Aldeles forfærdeligt
> Ganske skrækkeligt

Dine kommentarer kommer ikke helt bag på mig

Men jeg vender lige tilbage til noget mere afslappende musik:

Christina Lindbergs: "Skogvakterns Lisa" - http://www.youtube.com/watch?v=uAlUV8TpvE4

Jeg er som sagt både til ret hård rock og det meget bløde, hvilket
undrer de fleste.

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-06-11 15:45

Men jeg vender lige tilbage til noget mere afslappende musik:

Det ser jeg frem til. hehe

Christina Lindbergs: "Skogvakterns Lisa" -
http://www.youtube.com/watch?v=uAlUV8TpvE4

Den scorer toppoint herfra.
Når du kan lide den så kan du vist også lide denne her: Dejlig
sentimental slager. her er Skomager Anton:
http://www.youtube.com/watch?v=6P5NwmhBWtg&playnext=1&list=PLDDBBA8B6D94F1214

Og ligeledes den her. Det er "Grindpöjken". Det er den sang vi kender med
Bjørn Og Okay, som "Avisdrengen":
http://www.youtube.com/watch?v=zdPNGdGhG04&feature=related

Jeg er som sagt både til ret hård rock og det meget bløde, hvilke undrer de
fleste.

Mange hilsner
Michel

Der er lige så mange der undrer sig over at jeg kan lide Kandis, samtidig
med at jeg roser Sweet til skyerne, bl.a. deres Ballrum Bliz og Beatles med
deres "Revolution".
men man skal jo være alsidig. Det ville være træls kun at lytte til tysk
slager hele tiden.

Hilsen Åge