Noget for Krutte - Stor rocfestival i Tysk~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-06-11 12:08

Torsdag, fredag og lørdag ser det ud til der er noget gewaldigt stort halløj
i Tyskland.

Jeg så det i ARD`s programoversigt, at de sender live fra ROCK AM RING både
torsdag, fredag og lørdag kl. 17-03. Det sendes på ARD PLUS

Nogen der ved noget om den festival?
http://www.rock-am-ring.com/

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-06-11 12:12

meddelelsen news:4de76f14$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Du Godeste: http://www.youtube.com/watch?v=wML9DyEPy9w'

Jeg bliver helt bange

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-11 15:56

meddelelse news:4de76f14$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg så det i ARD`s programoversigt, at de sender live fra ROCK AM RING
> både torsdag, fredag og lørdag kl. 17-03. Det sendes på ARD PLUS

Rock am Ring og Rock im Park, er en dobbeltfestival, og en af Europas
største musikbegivenheder, med samlet 150.000 deltagere.

/Alex

Fra : Steen

Dato : 02-06-11 21:18

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

> [...]
>
> Rock am Ring og Rock im Park, er en dobbeltfestival, og en af Europas
> største musikbegivenheder, med samlet 150.000 deltagere.

MTV HD sender løbende en række koncerter fra denne festival.
En af de bedre jeg har set, er Airbourne som er et af de hårdest
arbejdende rockbands pt. Hold op en flok dynamitstænger - og musikken er
præcis så fed som AC/DC leverede den for mange år siden.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-06-11 21:35

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> arbejdende rockbands pt. Hold op en flok dynamitstænger - og musikken er
> præcis så fed som AC/DC leverede den for mange år siden.

I foretrækker altså at nøjes med at se det i brudstykker på MTV?
Er der slet ingen entusiaster der skal følge med på ARD Plus,
når de tæsker løs med live-tv det halve af døgnet. Det er måske lige lidt
for meget.
Gider i ikke se så meget rock? - Her er hvad de sender
28 Stunden Live-Programm
Torsdag 03. Juni - 17:45 bis 03:00 Uhr
Fredag 04. Juni - 17:30 bis 03:00 Uhr
Lørdag 05. Juni - 17:00 bis 02:15 Uhr

Hilsen Åge

Fra : Steen

Dato : 03-06-11 06:28

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> I foretrækker altså at nøjes med at se det i brudstykker på MTV?

Ja, nogen foretrækker at se det man gerne /vil/ se, og ikke bare revl og
krat. Når jeg sætter en CD på derhjemme, vælger jeg også én ud - i
stedet for at tage en tilfældig CD

Fra : Carl Drud

Dato : 02-06-11 15:46

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> writes:

> Nogen der ved noget om den festival?
> http://www.rock-am-ring.com/

Start med at læse lidt i det link du selv har medsendt.

--
Carl

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-11 16:06

"Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev i en meddelelse

> Start med at læse lidt i det link du selv har medsendt.

Ellers er der en lille smule her på dansk:
http://da.wikipedia.org/wiki/Rock_am_Ring

Og en hel masse her på engelsk:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_am_Ring_and_Rock_im_Park

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-06-11 21:41

> [...]
>
> Jeg så det i ARD`s programoversigt, at de sender live fra ROCK AM RING
> både torsdag, fredag og lørdag kl. 17-03. Det sendes på ARD PLUS

Jeg tror Allan er til fødselsdag - et af medlemmerne af Rolling Oldefar,
Charlie Watts, fylder nemlig 70 år i dag og det skal vel fejres.

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-06-11 21:56

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg tror Allan er til fødselsdag - et af medlemmerne af Rolling Oldefar,
> Charlie Watts, fylder nemlig 70 år i dag og det skal vel fejres.

Nå det er derfor.
Ja, for det her må da lige være ham. Han snakker jo meget om rock.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-06-11 00:46

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror Allan er til fødselsdag - et af medlemmerne af Rolling Oldefar,
> Charlie Watts, fylder nemlig 70 år i dag og det skal vel fejres.
>
> mvh Eva

Næeh har min søn på besøg, så jeg tager en pause fra Åges vrøvl

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-06-11 00:56

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Næeh har min søn på besøg, så jeg tager en pause fra Åges vrøvl

Har I så siddet og hørt Rolling Stones på grammofonen - eller har I selv
sunget og spillet Rullestenenes sange?

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-06-11 01:42

> Har I så siddet og hørt Rolling Stones på grammofonen - eller har I selv
> sunget og spillet Rullestenenes sange?
>
> mvh Eva

Næeh dog ikke...selvom han også godt kan lide dem Vi har spist bøf og
snakket og set lidt spændende udsendelser på Bonanza.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-06-11 08:53

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Har I så siddet og hørt Rolling Stones på grammofonen - eller har I selv
> sunget og spillet Rullestenenes sange?

Begge dele, tror jeg.

Hilsen Åge