Norsk husmor synger falsk
Fra : Kert Rats

Dato : 22-05-11 07:29

Jeg søger den norske sangfugl og husmor, der for mange år siden mishandlede
sangen "Rør ved mig" på det grufuldeste. Ved at søge på Google under Grupper
kommer der et par hits/hints til denne gruppe, men ikke en direkte angivelse
af, hvem sangeren var, eller et link til selve sangen. Dog, det anføres i en
tråd, at hun hedder Mona.

Kan I hjælpe mig til at finde sangen?

Venligst

Kert Rats

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-05-11 07:33

On 22-05-2011 08:29, Kert Rats wrote:
> Jeg søger den norske sangfugl og husmor, der for mange år siden mishandlede
> sangen "Rør ved mig" på det grufuldeste.

Mishandling af sange... det må være et problem som Åge, med sin
ekspertise på området, kan hjælpe med.

Henning.

Fra : Michel Husted

Dato : 22-05-11 01:15

On 22 Maj, 08:29, "Kert Rats" <n...@hestedag.nu> wrote:
> [...]
> af, hvem sangeren var, eller et link til selve sangen. Dog, det anføres i en

Den findes på en cd i serien "Kitsch Hits 4". Og hun hedder ganske
rigtigt Mona.

Den kan også findes her: http://www.multiupload.com/WHQ2P3BF9E

Mange hilsner
Michel

Fra : P.Petersen

Dato : 22-05-11 08:51

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i meddelelsen
> [...]
> direkte angivelse af, hvem sangeren var, eller et link til selve sangen.
> Dog, det anføres i en tråd, at hun hedder Mona.

Hej Kert.
Her er videoen. Kønt! :)
http://www.youtube.com/watch?v=Cl5BFqWzY6s

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Kert Rats

Dato : 22-05-11 10:11

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> "Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i meddelelsen

> Hej Kert.
> Her er videoen. Kønt! :)
> http://www.youtube.com/watch?v=Cl5BFqWzY6s

Tak for linket! Det har reddet min dag
Mona kan som ingen andre synge næsten flere oktaver falsk - sådan lyder det
i hvert fald.

Venligst

Kert Rats