1954 - mums
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-05-11 22:14

Tjekkede lige OZ-net MusicChart.

Jeg har altid haft den opfattelse at før "Rock around the clock" blev et
hit, var der ikke megen musik der sagde "godaw". Det var sån noget
gammeldags halløj.

MEN det er det da vist ikke alligevel. Jeg tjekkede lige 1954 og det var
dæleme bare knæhøj karse og bred ymer.

Så sir vi "Godaw-godaw" http://www.youtube.com/watch?v=0g8b1WuNifQ

http://www.youtube.com/watch?v=KQUIMQzdgFY

http://www.youtube.com/watch?v=E6tlYlIeWOc

Nå! - hwa`ba?

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 21-05-11 23:40

meddelelsen news:4dd82b2d$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> gammeldags halløj.
>
> MEN det er det da vist ikke alligevel. Jeg tjekkede lige 1954 og det var

Sorry Aage.
Jeg fangede sgu ikke lige godawen.
Men når nu du ikke vil med på udviklingsturen til det tyske eller hollandske
så har jeg besluttet, at jeg kommer til dig.
Har lejet et sommerhus ved Nibe i juli måned.
Og så skal der sgu godaw i den. :)
Jeg vil opleve dig, musikken og grillmutter på første hånd.
Håber der er andre af jer, der har lyst til sammentræf på Fur.
Om ikke andet kan man sgu da pakke traileren med 400 års forbrug af
kattegrus.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Michel Husted

Dato : 21-05-11 17:26

On 21 Maj, 23:14, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:
> [...]
> gammeldags halløj.
>
> MEN det er det da vist ikke alligevel. Jeg tjekkede lige 1954 og det var

Absolut ikke værst.

Hvad med denne fra 1964:

Kathy Kirby: "Let me go lover" - http://www.youtube.com/watch?v=yO4CDWZ2WrQ

Jeg søgte længe efter den, indtil den kom på cd på nogle år siden.. Den
har "godaw"-faktor.

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-05-11 10:05

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i meddelelsen

Kathy Kirby: "Let me go lover" - http://www.youtube.com/watch?v=yO4CDWZ2WrQ

Jeg søgte længe efter den, indtil den kom på cd på nogle år siden. Den
har "godaw"-faktor.

Huuu hej vilde dyr. Der er fa`me godaw for alle pengene. Der er faktisk
mange sange fra den tid, som man slet ikke kender. Nogle som bare gynger.
Godawheds-faktoren er voldsom høj på den sang du linker til. Det kan jeg
godt høre.

Hilsen Åge

Fra : Michel Husted

Dato : 22-05-11 10:29

On 22 Maj, 11:04, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:
> [...]
> Godawheds-faktoren er voldsom høj på den sang du linker til. Det kan jeg

Den er fremragende, og jeg måtte have 2cd'en med hende.

Jeg vidste det faktisk ikke, da jeg skrev mailen, men hun døde for tre
dage siden i en alder af 71.

Hun havde en fantastisk stemme og var nok bedst kendt for sin version
af "Secret Love". Hun deltog i øvrigt i Melodi Grand Prix 1965 med en
forholdsvis kedelig sang, "I belong", men hun blev nummer to.

Mange hilsner
Michel