Hvad er reglerne for "Stafetten"?
Fra : ASKF

Dato : 21-05-11 04:26

Jeg gad ikke at læse om det i sin tid da det blev foreslået, og længe
blot har skimmet en række grupper et par gange om ugen.

Derfor vil nogen forklare reglerne for stafetten, evt. poste en
"Stafetten regler" en gang om måneden så jeg og andre dovne kan følge
med

En ekstra ide er at tilføje en liste over emner, som deltagerne kan
checke for ikke at få for mange gentagelser.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Max

Dato : 21-05-11 07:54

Hej ASKF

> Derfor vil nogen forklare reglerne for stafetten, evt. poste en
> "Stafetten regler" en gang om måneden så jeg og andre dovne kan følge
> med

I princippet er der ingen regler, man kan gøre som man lyster,
og da der ingen regler er, ja så er der jo heller ingen regel
mod gentagelser og derfor heller ikke behov for en liste.
Der er jo ikke nogen til at lave regler og vedligeholde lister
da det her jo er helt åbne lister, og det er nok bedst sådan.

Men der er så nogle ting der gør stafetten mere brugervenlig,
nemlig at man ikke poster flere forslag end den ansvarlige
kan overkomme at kikke på, og det er alment anerkendt
at en to-tre stykker er en passende mængde. Ligeledes
løber stafetten normalt et døgn, men ofte længere tid,
da det jo ikke altid er mulig for den ansvarlige at svare
inden for den stidsramme, og afslutningen skal også
passe til trafikken i tråden.

Max

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 21-05-11 09:02

ASKF skrev:

> [...]
>
> En ekstra ide er at tilføje en liste over emner, som
> deltagerne kan checke for ikke at få for mange gentagelser.

Max har allerede svaret. Jeg vil bare lige tilføje at det
var Alex Linaa, som i sin tid fandt på denne leg, først
var det "Dagens år", so blev det "Dagens ord" og nu er
det "Stafetten".

Du skal nok nærmest betragte det hele som en fornøjelig
*leg*. Sådan var det i hvert fald ment fra idémandens
side. Der er ikke nogen stive paragraffer. Her gælder vist
kun de almindelige regler for venlig adfærd på Usenet.

--
Herluf :·)

Fra : P.Petersen

Dato : 21-05-11 20:56

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> "When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
> can hear you only through the filter of the paradigm he holds."

At vi hygger os.

Med venlig hilsen
Pelle