Hansifan
Fra : P.Petersen

Dato : 20-05-11 21:15

Lige et lille klip fra den sidste Hansi-koncert.
http://www.youtube.com/watch?v=Eow5RqmrhIE&feature=related

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Henning Jensen

Dato : 20-05-11 21:47

On 20-05-2011 22:15, P.Petersen wrote:
> Lige et lille klip fra den sidste Hansi-koncert.
> http://www.youtube.com/watch?v=Eow5RqmrhIE&feature=related

Tak, et godt nummer, der glæder en stor Hansi-fan.
Og der er godt med godaw-i - og se de begejstrede fans!!!

Jeg kvitterer med et lille blik ind i SCHLager-fabrikken.
Her er hele det store orkester ved at indspille et nummer, hvorefter
"sangeren" senere bliver "lagt oveni".
Intet bliver overladt til tilfældighederne, det er ren "Made in Germany":

http://www.youtube.com/watch?v=kVfV4x6v6Rk&feature=related

Henning

Fra : P.Petersen

Dato : 20-05-11 22:05

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> "sangeren" senere bliver "lagt oveni".
> Intet bliver overladt til tilfældighederne, det er ren "Made in Germany":

Interessant indblik Henning i hvordan den store kunst skabes. :)
Tak for det.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-05-11 22:32

> [...]

> "sangeren" senere bliver "lagt oveni".
> Intet bliver overladt til tilfældighederne, det er ren "Made in Germany":

Du Godeste! - Det er jo nærmest ligesom dansk kvalitet.
"Made in Tyskland-kvalitet" lyder det ikke meget som.
Jeg hører fejl hele tiden, bl.a. på følgende sekund-tal: 9, 24, 41, 47, 104,
106, 118 o.s.v. - o.s.v.
Han fejler utroligt meget i melodien.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-05-11 23:05

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Tak, et godt nummer, der glæder en stor Hansi-fan.
> Og der er godt med godaw-i - og se de begejstrede fans!!!

Ja, Jeg tror humoren ligger helt på niveau med 7-9 åriges humor. De ville
synes det var meget sjovt. Og dem skal der jo også være noget for.

Derfor lidt børne-slager her:
http://www.youtube.com/watch?v=A8Ix6r83Q3o&feature=related

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 22-05-11 08:47

meddelelsen news:4dd6e573$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Ja, Jeg tror humoren ligger helt på niveau med 7-9 åriges humor. De ville
> synes det var meget sjovt. Og dem skal der jo også være noget for.

Hold da op Aage.
Det er godt nok en meget bastant rytme, der kører til det nummer.
Blev helt forpustet.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Jensen

Dato : 22-05-11 01:18

On 21 Maj, 00:04, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:
> Ja, Jeg tror humoren ligger helt på niveau med 7-9 åriges humor. De ville
> synes det var meget sjovt. Og dem skal der jo også være noget for.

Nå, var barren sat for højt?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-05-11 22:38

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen
> Lige et lille klip fra den sidste Hansi-koncert.
> http://www.youtube.com/watch?v=Eow5RqmrhIE&feature=related
>
> Med venlig hilsen
> Pelle

Jeg ser intet sjovt i parodien. Der er en råbende dame, som vi i starten
slet ikke kan høre hvad siger. Når kun "kommer" op på scenen siger hun noget
der slet ikke er spor sjovt.
I så fald ville det også være sjovt hvis jeg sagde: "A buba duba bubi ba
pjong bing". Måske mange her har humor nede på det plan. Det ved jeg så
ikke. "bu buibi bing kling bubu".
Nej en sådan parodi skal laves så der er noget gods i parodien og der siges
noget sjovt. Akkurat ligesom når Linie 3 laver parodi hendes kongelige
højdame Dronning Daysi.
Den parodi vi her så var bare noget stand-up-narhovede-ingenting.
Man kunne sagtens lave sjov parodi på Hansi - også en der var rigtig gjov.
Men køre stand-up-folk, i skal huske at i skal skrive en handling til jeres
parodier.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-05-11 22:57

meddelelsen news:4dd6df3c$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Men kære stand-up-folk, i skal huske at i skal skrive en handling til
> jeres parodier. Noget som relaterer til personen. Hansi-parodien var ikke
> en parodi. Det var bare stupid opførsel.

Her er derimod et brudstykke fra en sjov parodi på Feste der Volksmusik`s
Florian Silberesisen. Haha.

Man gør grin med at han råber "HEEEEJ VILKOMMEN HEEEEJJ" og svinger med
armene
Man gør grin med at han sommetider ændrer toneleje, så han næsten hvisker
Man gør grin med en dame som kommer med en buket blomster til ham. Han hiver
blomsterne fra hende, kyler dem bagud og giver damen et spark i røven. HAHA.
Man gør grin med kulisserne i showet. Pludselig går han hen til en gammel
brønd med vandpumpe og så hvisker han igen. HAHA
SE HER: http://www.youtube.com/watch?v=Kordm9VT4eg

Her er den rigtige Flori:
http://www.youtube.com/watch?v=3gAUTeCNQ3k&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-05-11 17:45

meddelelse news:4dd6e3a4$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> Man gør grin med kulisserne i showet. Pludselig går han hen til en gammel
> brønd med vandpumpe og så hvisker han igen. HAHA

Og så lukkede han vinduet op, og smed hende på røven i søen
Sæfø'li... Se det sjove, hvor der er lidt...

Og til Jensen....

Selvfølgelig var de sjove, men det bliver svært at grine lige hjerteligt,
efter ca 50 år med de samme jokes... Men formodentligt er de lige sjove, for
alle dem, der ser dem for første gang. Selv om mange af dem, sikkert først
vil kalde dem for noget gammelt bræk... Men når først de er kommet sig over
den feber, kan de sikkert også more sig over dem...

M.V.H....Benny..

M.V.H....Benny..

Fra : Jensen

Dato : 22-05-11 01:23

On 20 Maj, 23:56, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:

> Man gør grin med en dame som kommer med en buket blomster til ham. Han hiver
> blomsterne fra hende, kyler dem bagud og giver damen et spark i røven. HAHA.

Lad mig gætte: Du synes at Gøg & Gokke, Charles Chaplin og Buster
Keaton er hylende morsomme?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-05-11 17:37

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> Lige et lille klip fra den sidste Hansi-koncert.
> http://www.youtube.com/watch?v=Eow5RqmrhIE&feature=related
>
> Med venlig hilsen
> Pelle

M.V.H....Benny..