Stafetten: læger, doctors
Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 16-05-11 01:57

Stafetten: læger, doctors

(Så vidt jeg kunne google mig til, så er emnet ikke brugt før, men hvis
det er, så finder jeg et andet)

Doctor Doctor - Opening Theme Tune
http://www.youtube.com/watch?v=gmDurvRTXEw

Aqua - Doctor Jones:
http://www.youtube.com/watch?v=ziG0TWUFOXI

--
sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Henning Jensen

Dato : 16-05-11 09:07

On 16-05-2011 02:56, Martin Mose Larsen wrote:
> Stafetten: læger, doctors

Woody Herman og hans orkester med "Doctor Jazz":
http://www.youtube.com/watch?v=m_1E6goeikY

SÃ¥ et af de gamle tyske jazznumre, som blev spillet af alle de tyske
førkrigstids jazzorkestre, "Der Onkel Doktor hat gesagt" med Barnabas
von Geczy og hans orkester:
http://www.youtube.com/watch?v=ESZx9uFCODY&feature=related

Var det noget med en hel film om en ung læge? "The Healer" er med en ung
Mickey Rooney. Download den og sæt den på 'flimmeren':
http://www.youtube.com/watch?v=XEx2fx96lAk

Henning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-05-11 14:13

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Var det noget med en hel film om en ung læge? "The Healer" er med en ung
> Mickey Rooney. Download den og sæt den på 'flimmeren':

Så må vi vel næsten have kjeld Thorbjørn på banen, sammen med drengene

Så Slåbrock band.. Nej læger gu' fri os

http://www.youtube.com/watch?v=T56CUSKC9ng

Se nu var det egentligt meningen, at vi skulle have en rigtig tåreperser,
der hedder i en sal på hospitalet.... Men dog ikke nær så trist, som dem jeg
kunne finde. Cæsar lavede en for rigtigt mange år siden, der var en slat
sjovere.. Men da den ikke er på Tuben, må vi nøjes med Mabel og Boom Boom...

Den har dog ikke helt så meget med læge at gøre, som den anden

http://www.youtube.com/watch?v=-ask1xnrVW8&feature=related

Her skulle vi også have været i en helt anden boldgade...

Titlen skulle have været den samme, men det skulle have været Jan & Rene...
Men den var der heller ikke, så må vi jo nedgradere til Iron Maiden...
Den er nu også god, men den anden var sjovere

http://www.youtube.com/watch?v=L-ql9C_itQw

Så er kvoten vist opbrugt for denne gang..

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 16-05-11 11:45

Hej Martin

> Stafetten: læger, doctors

Så lad os da tage ned og få et shot tung blues
af nogen af eksperterne med doktorgrad i
netop bluesmusik

Dr. Feelgood - Down At The Doctors
http://www.youtube.com/watch?v=xM0B7cXLnZs

og en doktor historie mere

Jethro Tull - Doctor to my Disease
http://www.youtube.com/watch?v=Qy7DBqFmcls

Og kan det så blive mere medicinsk ?

Dr Hook and the Medicine Show - Pennicilin Penny
http://www.youtube.com/watch?v=ITEpwqwZ8NU

Max

Fra : Max

Dato : 16-05-11 11:58

Hej Martin

> Stafetten: læger, doctors

Og så lige en jeg havde i hovedet, men jeg kunne ikke
lige få et navn på den, men det kom så efter et stykke
tid, det gamle hovede køre ikke så stærkt mere, og
når det køre, ja så er det ofte baglæns.

Robert Palmer - Bad Case Of Loving You (Doctor, Doctor)
http://www.youtube.com/watch?v=ekoH1Et2Vls

Max

Fra : Michel Husted

Dato : 16-05-11 06:15

On 16 Maj, 02:56, Martin Mose Larsen <mamola...@gmail.com> wrote:

> (Så vidt jeg kunne google mig til, så er emnet ikke brugt før, men hvis
> det er, så finder jeg et andet)

Nej, det kan være svært at finde nye emner, men et udmærket af
slagsen

Her ordinerer lægen, at manden skal komme hjem, da hans viv savner
ham:
Carol Douglas: "Doctor's Orders" - http://www.youtube.com/watch?v=Ilo98zUc8S0

Her er brug for en læge til en knust hjerte:
Modern Talking: "Doctor for my Heart" - http://www.youtube.com/watch?v=DVJzTd0YyCs

Endnu et nødkald:
Thompson Twins: "Doctor Doctor" - http://www.youtube.com/watch?v=nW5kIhcByac

Mange hilsner
Michel

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-11 13:23

"Martin Mose Larsen" <mamola.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Stafetten: læger, doctors

En enkelt, hvor Sophia Loren har bruge for en læge (Peter Sellers):
http://www.youtube.com/watch?v=P3A7B6qtUpU

Alex

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-11 16:01

Vi skal lige have noget tysk med, nemlig "Doktorspiele":
http://www.youtube.com/watch?v=y4zYZGXi1lg

Fra : P.Petersen

Dato : 16-05-11 13:25

"Martin Mose Larsen" <mamola.dk@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Stafetten: læger, doctors

> sayonara
> Martin Mose Larsen
> http://www.facebook.com/pages/A-soundtrack-album-MUST-contain-ALL-the-
> tunes/102630436490398

Hej.
Humble Pie. I don't need no doctor.
http://www.youtube.com/watch?v=LZMmV6xXYFw

Edgar Winter med en kendt doktor. Frankenstein.
http://www.youtube.com/watch?v=x1mV_5-bRPo

Kiss. Calling Dr. Love.
http://www.youtube.com/watch?v=IDTE8DpkKE4

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Ã…ge Halldorsson

Dato : 16-05-11 14:21

"Martin Mose Larsen" <mamola.dk@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Stafetten: læger, doctors

Se min læge er diktator, Bumses Venner: Klik på sang nr. 21
http://yousee.musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/34/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewtrack&tid=2508710 (Se you later aligator) Hilsen Ã…ge

Fra : Jan Kronsell

Dato : 16-05-11 15:22

> [...]
>
> Stafetten: læger, doctors
>
> (Så vidt jeg kunne google mig til, så er emnet ikke brugt før, men hvis

To læger, samme mand;

Dr. Bombay med Safari.
http://www.youtube.com/watch?v=clepSGqrKGs

og Dr. Macdoo med Macahula
http://www.youtube.com/watch?v=-r4rKDqx8PM

og en heksedoktor. Don Lang og Witchdoctor.
http://www.youtube.com/watch?v=ow1icb8QdZ0

Jan

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 16-05-11 23:21

On Mon, 16 May 2011 15:12:43 +0200, Benny Mortensen wrote:

> [...]
> Rene... Men den var der heller ikke, så må vi jo nedgradere til Iron
> Maiden... Den er nu også god, men den anden var sjovere

Hm, Iron Maiden-navnet kender jeg kun fra covers/billeder og det har ikke
tiltrukket mig, men den her kan jeg godt li' og jeg tror jeg vil finde
noget mere med dem

Du får stafetten for den!

Og her er lige Doctor Who:

Doctor Who Theme Tune 2005-2007 By Murray Gold
http://www.youtube.com/watch?v=2CYDgezeQas