Har Danmark en vinder?
Fra : Michel Husted

Dato : 12-05-11 12:55

Hejsa,

Jeg har haft fornøjelsen at møde de meget sympatiske fyre fra "A
Friend in London" til et interview på lokalradioen, hvor jeg som nævnt
var tekniker.

Kommer de i finalen? Ingen tvivl om dette. Men jeg bryder mig ikke om
sangen, selv om den har vinderpotentiale.

http://www.youtube.com/watch?v=O-Ghz1Fml28

Interviewet med vennerne fra London kan høres på www.radioballerup.com

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-11 20:55

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i meddelelsen

Jeg har haft fornøjelsen at møde de meget sympatiske fyre fra "A
Friend in London"

Hvorfor lukker de det ene øje ???

http://michaelbang.com/blog/wp-content/uploads/afil-urban.png

http://michaelbang.com/blog/wp-content/uploads/cover-01.jpg

Det virker meget meget mærkeligt

Hilsen Åge

Fra : Peter Heide

Dato : 13-05-11 01:45

meddelelsen news:4dcc3b2a$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Jeg har haft fornøjelsen at møde de meget sympatiske fyre fra "A
> [...]

De er jo alle homoseksuelle. Måske de har fået en klat sperm i øjet ?

Men mystisk er det alligevel. Meget mystisk.

Fra : Michel Husted

Dato : 12-05-11 14:51

On 12 Maj, 21:55, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:
> Hvorfor lukker de det ene øje ???
>
> Det virker meget meget mærkeligt

Tjah. Et lidt infaltilt mediestunt? Jeg forstår det heller ikke...

Mange hilsner
Michel

Fra : Allan Krautwald

Dato : 12-05-11 22:13

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Aner det ikke. Har ikke hørt nogle af numrene endnu.

Fra : Michel Husted

Dato : 12-05-11 15:36

Tjah, minsandten om ikke Danmark kom i finalen.

Og finalen byder såmænd på opera på korsikansk fra Frankrig, heftig
dance fra Sverige, punkrock fra Moldavien osv.

Er jeg virkelig den eneste i nyhedsgruppen, der synes, at det er
skønt, at 43 lande kan dyste om noget så fredsommeligt som musik? Og
dette blot fordelt på tre aftener. Programfladen på tv er jo overtaget
i det meste af en måned, når der går VM i fodbold, Tour de France
eller andet i den. Intet galt i det, men så må de endnu usete dvd'er
findes frem, for sport og mig er inkompabitelt!

Mange hilsner
Michel

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-05-11 07:34

[...]

Nej det er du vel forhåbentligt ikke... Jeg syntes også det er fedt, men
indrømmer, at det er meget meget lidt jeg har hørt af det... Derfor blander
jeg mig heller ikke.

Men af den lille smule jeg har hørt ( Og det er altså meget lidt ). Der er
Danmark og Spanien favoritter....

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-05-11 11:55

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Og finalen byder såmænd på opera på korsikansk fra Frankrig, heftig
> dance fra Sverige, punkrock fra Moldavien osv.

Ja, der bliver støj på den

> er jeg den eneste i nyhedsgruppen, der synes, at det er
> skønt, at 43 lande kan dyste om noget så fredsommeligt som musik?

Ja

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-05-11 12:27

meddelelse news:4dcd0def$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Ja, der bliver støj på den

> Ja
>
> Hilsen Åge

Ja se det ved jeg jo nu, at de ikke havde...
Men jeg faldt i søvn på et tidspunkt, og missede noget af starten...
Men det skal nok blive set det hele, inden det bliver slettet igen..
Men jeg lover ikke, at det bliver på en gang...

Ja faktisk har jeg vist ikke hørt så mange af dem endnu,
men dem jeg har hørt har da alle, været til at holde ud...
Også uden at indtage rusmidler af stærkere arter end en kold pils,
eller ganske almindeligt kaffe... Så det har nok ikke været så slemt.
Måske hjalp det, at jeg havde en pose chips... Who Knows...
Det af det jeg nåede at opleve, var da meget hyggeligt...
Men som sagt, der var en der huggede lyset...

M.V.H....Benny..

Fra : Jan Kronsell

Dato : 13-05-11 11:43

> [...]
> eller andet i den. Intet galt i det, men så må de endnu usete dvd'er
> findes frem, for sport og mig er inkompabitelt!

Det er fint, at de kan dyste på fredelig vis, men personligt ser jeg ikke
udsendelserne. Ikke på grund af musikken, som sikkert for mange landes
vedkommende er udmærketl, men på grund af opbygningen og det store show som
ikke siger mig det mindste.

Jan

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-05-11 22:38

Michel Husted skrev:

> [...]
>
> Kommer de i finalen? Ingen tvivl om dette. Men jeg bryder mig ikke om
> sangen, selv om den har vinderpotentiale.

Jeg synes, den er okay. Det var deres optræden vel også. Det er da ikke
umuligt, at de kan nå højt, men jeg er holdt op med at komme med
forudsigelser om det uforudsigelige.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Michel Husted

Dato : 12-05-11 19:44

> De er jo alle homoseksuelle. Måske de har fået en klat sperm i øjet ?

Det tror jeg nu ikke. Men jeg er desværre også nok lidt for gammel til
dem

Mange hilsner
Michel