Arghhh! Og manden er kulturordfører!
Fra : Martin Bak

Dato : 12-05-11 08:28

Fra : Allan Krautwald

Dato : 12-05-11 13:45

news:4dcb8bcb$1$307$14726298@news.sunsite.dk...
> Rystende...
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ZHtURIGUjuo
>
> --

Han lyder sgu som Richard Ragnvald...og ja det er rystende

Fra : Martin Bak

Dato : 12-05-11 16:20

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Han lyder sgu som Richard Ragnvald...og ja det er rystende

Forøvrigt er introen planket fra "snart er du mer end 17 år"

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-11 17:33

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Forøvrigt er introen planket fra "snart er du mer end 17 år"

Ja, det er da godt nopk ret tydeligt

Han synger jo ellers knaldhamrende. Men han har vist misforstået noget med
den tyske tekst til den sang der blev Danmarks største sommerhit 2010,
nemlig "Hände zum himmel".
Han kalder sin danske oversættelse "Stræk op mod himlen". I den tyske
udgave er der dog noget med først at sænke armene mod jorden. Det udelader
han i den danske oversættelse.
Jeg tror han har misforstået noget. Det giver ingen mening at strække armene
op mod himlen. Hvorfor skulle man gøre det? - Jeg tror der er en anden
mening med den tyske tekst.

Tsk. tsk. - Det er åbenbart ikke bare politisk han har misforstået noget,
som de siger på katte-internaterne

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-11 17:34

meddelelsen news:4dcc0bb5$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> anden mening med den tyske tekst.
>
> Tsk. tsk. - Det er åbenbart ikke bare politisk han har misforstået noget,

Ja værsågod: http://www.youtube.com/watch?v=lE29UE0GL80&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-11 17:35

meddelelsen news:4dcc0be9$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ja værsågod: http://www.youtube.com/watch?v=lE29UE0GL80&feature=related

og her er den tyske udgave:
http://www.youtube.com/watch?v=NW8ucKNWQwg&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-11 14:20

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH......................

Jeg bliver dårlig

I Guder! hvor en naiv tekst. At synge en glad sang om at lave ting dårligere
for folk er for dumt. Det er for absurd. Det giver ingen mening.
Det hænger simpelthen ikke sammen, som limfabrikanterne siger.

Sangen er en glad og munter sang, som man kan synge med på. Hvis den skal
have et politisk formål, så passer melodien kun til et gladt budskab.
Noget med at vi skal have det bedrer. Noget med fest og farver. Det er det
man normalt bruger en slagersang til.

Gud Fader i skuret, nu ringer vækkeuret. Jeg kan kun gentage
"Arrrrggghhhhhhhhhhh..........".

Jeg er rystet.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 12-05-11 14:44

meddelelse news:4dcbde9a$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Gud Fader i skuret,

Er grillmutter blevet forfremmet eller er det dig...eller hwa fanden

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-11 14:48

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4dcbde9a$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Er grillmutter blevet forfremmet eller er det dig...eller hwa fanden

Krutte er Gud!

Hilsen Åge