Kinesisk/japanske skriftyper til mac
Fra : René Sindberg

Dato : 11-08-01 13:18

Hejsa

Nogle gode forslag til hvor der ligger japanske eller kinesiske
skrifttyper til mac som kan bruges på en alm. mac med dansk system.

På forhånd tak

mvh
René

Fra : Jens H. Nielsen

Dato : 11-08-01 14:18

Hej René

Du kan blot installer Japanse Lauguage Kit. Den indeholder 2 fonte
(ikke så flotte, men de er der) inkl. text bridge. Den bruges til at skrive
Kanji og Kana, på et dansk tastatur. Hvis du skal bruge det til mere
end at "leje" med, kan jeg anbefale www.dynafont.com. De har flotte fonte
Og de koster ca. 20$ pr. stk.

Mvh.
Jens

in article 1exzbnd.12rixkribc1zaN%rhsin@post4.tele.dk, René Sindberg at

Fra : Jens H. Nielsen

Dato : 11-08-01 14:19

Ups jeg glemte at nævne at JLK ligger på Mac OS cdrom'en.

in article B79AFD24.3465%jens@japok.dk, Jens H. Nielsen at jens@japok.dk