"The Making Of..."?
Fra : Moller

Dato : 11-08-01 10:18

Hej.
Findes der på nettet et sted man kan finde oplysninger om hvordan en given
film er lavet?
Husker fra Fantask en laaaang række bøger om forsk. film, men med
internettet må det da være kommet on-line, gerne med filmsekvenser.

Morten

Fra : Anders Houmark

Dato : 11-08-01 14:21

Moller skrev i meddelelsen <9l2tam$96m$1@sunsite.dk>...
> [...]
>Husker fra Fantask en laaaang række bøger om forsk. film, men med
>internettet må det da være kommet on-line, gerne med filmsekvenser.

ved ikke om det er præcis det du ønsker, men der er den klassiske
www.imdb.com

--
Anders Houmark

Fra : Moller

Dato : 11-08-01 18:50

Hmm, kender den udemærket, er min reference for film, bare ikke om hvordan
en film er lavet.
P.T. kan man hos lucasfilm se 'bag kameraret' på en række scener, og for
nyligt blev Tomb Raider vist i tv. Det er den slags jeg er på jagt efter.

Mvh Morten

Fra : Kasper

Dato : 12-08-01 01:24

Prøv en søgemaskine. f.eks:

http://search.yahoo.com/bin/search?p=movies+%22behind+the+scenes%22

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : JSMadsen

Dato : 14-09-01 19:06

> [...]
>Husker fra Fantask en laaaang række bøger om forsk. film, men med
>internettet må det da være kommet on-line, gerne med filmsekvenser.

Alternativt: køb en DVD afspiller og begynd at samle film til denne.
Find de store gode S.E. udgaver - så skal du nok få svar på dit spørgsmål!

--
Har du en PSX, PS2, N64, DC eller anden spillekonsol?
Så er news:dk.spil.computer.konsol gruppen for dig!