Er du i TV i aften?
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 18-06-11 12:17

Man må nok hellere holde lidt øje med den her:

http://www.dr.dk/DR2/Temaaften/Udsendelser/lørdag/2011/06/Krigen_paa_asfalten.htm

Det kunne jo være at man stødte på kendte ansigter.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Fly Christensen

Dato : 18-06-11 14:15

On Sat, 18 Jun 2011 13:16:34 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Man må nok hellere holde lidt øje med den her:
>
>http://www.dr.dk/DR2/Temaaften/Udsendelser/lørdag/2011/06/Krigen_paa_asfalten.htm
>
>Det kunne jo være at man stødte på kendte ansigter.

Tænkte det nok.

Igen en Sjællandsfilm.

Fly

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 18-06-11 15:35

On Sat, 18 Jun 2011 15:15:29 +0200, Fly Christensen
<x_nospam_x@gmx.net> wrote:

>Tænkte det nok.
>
>Igen en Sjællandsfilm.

>--

Ja, jeg ved jo ikke hvor du var, den dag de optog udsendelsen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 25-06-11 20:47

> Tænkte det nok.
>
> Igen en Sjællandsfilm.

Det er det meste der vises i flimmeren så'gu da. Det er som om vi
nordjyder ikke eksisterer. Kan de så ikke godt opsige mit abonnement hos
SKAT, nu vi alligevel skal være så usynlige?

Troels

Fra : Klaus G.

Dato : 18-06-11 20:45

> http://www.dr.dk/DR2/Temaaften/Udsendelser/lørdag/2011/06/Krigen_paa_asfalten.htm
>
> Det kunne jo være at man stødte på kendte ansigter.
Jeg fik da godt nok lange legemsdele af at høre på hende cykelisten...

"Jeg køre over for rødt."
"Jeg køre på fortorvet."
"Jeg overholder ikke min vigepligt."
"Jeg køre modsat kørselsretningen."

Og så føler hun sig virklig trådt på og overfuset når folk hindre hende i
hendes adfærd...

--
Klaus G.

Fra : RK

Dato : 19-06-11 19:55

Ja hun var sgu da en klaphat at høre på...høber næsten at hun en dag ligger
unders Folmers baghjul (når han er på arbejde).

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 19-06-11 20:02

On Sun, 19 Jun 2011 20:55:11 +0200, "RK" <Hej@der.dk> wrote:

>Ja hun var sgu da en klaphat at høre på...høber næsten at hun en dag ligger
>unders Folmers baghjul (når han er på arbejde).

>--

Nårh ja, lad bare ham Folmer blive fælt chockeret og bagefter rende
rundt og slås med traumer og hvad har vi!!

Du er s'gu da for at begynde i den milde ende, tankeløs, og i den
anden ende af skalaen hedder det skruppelløs!

Ha' det godt, min fhv. ven.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 25-06-11 20:47

> [...]
> "Jeg overholder ikke min vigepligt."
> "Jeg køre modsat kørselsretningen."
>
> Og så føler hun sig virklig trådt på og overfuset når folk hindre hende

Jeg synes ellers hun virker som en typisk blød trafikant - desværre. Og
så kommer det bag på dem når de bliver jordet ned. Suk. :(

Troels