Elektrisk Rudehejs Peugeot 307 kører dårli~
Fra : mp

Dato : 07-06-11 07:10

Hej

Min peugeot 307 har det ikke godt med venstre siderude.
Når ruden skal lukkes kører den kun i højst 2cm af gangen og stopper,
hvorefter man kan prøve igen i 2 cm ryk til ruden er lukket.

Er det motoren til rudehejs der er kaput?

Mvh
Mogens

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 09-06-11 08:19

Den 07.06.2011 kl. 08:09 skrev mp <m@wewwewweer.dk>:

> Min peugeot 307 har det ikke godt med venstre siderude.
> Når ruden skal lukkes kører den kun i højst 2cm af gangen og stopper,
> hvorefter man kan prøve igen i 2 cm ryk til ruden er lukket.

Prøv at holde knappen nede ind til ruden er helt i top eller helt
i bund.

> Er det motoren til rudehejs der er kaput?

Det er ikke motoren. Min 307 kan finde på det samme. Så gør jeg
som oven stående. her efter kører ruden helt op eller helt ned
ved et kort tryk på knappen.

Er for øvrigt træt af elruder. Man kan ikke lige åbne en sprække
som man kan med manuelt hejs.

mvh
Henning

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-06-11 11:14

On Thu, 09 Jun 2011 09:19:16 +0200, Henning Præstegaard
<onkelhenning@not.vallid> wrote:

>Er for øvrigt træt af elruder. Man kan ikke lige åbne en sprække
>som man kan med manuelt hejs.

>--

Det har man kunnet i alle de biler jeg har haft med el-ruder.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-06-11 15:41

=?iso-8859-15?Q?Henning_Pr=E6stegaard?= skriver:

> Er for øvrigt træt af elruder. Man kan ikke lige åbne en sprække
> som man kan med manuelt hejs.

Hmm, er nu på 3. (5. incl firmabiler) bil med elhejs, her er det altså
ikke været noget problem lige at linde ruden.

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : mp

Dato : 16-06-11 08:37

Den 09-06-2011 09:19, Henning Præstegaard skrev:

> Prøv at holde knappen nede ind til ruden er helt i top eller helt
> i bund.

Perfekt....
Det har løst problemet.

Mvh
Mogens

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 10-06-11 00:28

Den 09.06.2011 kl. 16:40 skrev Klaus D. Mikkelsen
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den>:

> Hmm, er nu på 3. (5. incl firmabiler) bil med elhejs, her er det altså
> ikke været noget problem lige at linde ruden.

Hmm. Så er de biler jeg har kørt i, ud over min egen, nogle møjspande

mvh
Henning

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 18-06-11 18:47