Når man kører i sin bil....
Fra : RK

Dato : 07-06-11 06:59

Når man kører i sin bil....(skriver det kun for at det ikke er helt OT)
så kører man lige en tur til herfølge og op på Slimmingevej. kører vest på
men kun et par hundrede meter.
Så kommer man til en bygning man kan se fra motorvejen af....hvad er det for
en bygning?
Det ligner en blanding af et luksushus, en kirke eller et uddannelses sted.
Svært at se hvad det nøjagtigt er og jeg kan ikke finde det på degulesider.

Håber der er en der kan hjælpe mig

http://www.youtube.com/watch?v=dFMxNhJwFnE&feature=related

Fra : Finn Guldmann

Dato : 07-06-11 10:13

Den 07-06-2011 07:59, RK skrev:
> [...]
> Svært at se hvad det nøjagtigt er og jeg kan ikke finde det på degulesider.

Fruedal Vandværk

Fra : RK

Dato : 07-06-11 15:59

Takker..

Ligner nu noget helt andet
Moderne ingeniørkunst..Haha..

Fra : Martin Bak

Dato : 07-06-11 19:25

"RK" <Hej@der.dk> skrev i en meddelelse
> Når man kører i sin bil....(skriver det kun for at det ikke er helt OT)

Du KØRER da vel for pokker ikke i din bil? Biler er til pynt! Hvis du kører
i dem ødelægges de med tiden. Vil du straks holde op med det!

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : RK

Dato : 08-06-11 08:07

Damn....det vidste jeg ikke...Nå det er kun 34.000 siden 1. November. Ikke
noget at snakke om.