Pryglestraf bør genindføres.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 25-05-11 16:03

Jeg bliver s'gu en smule altereret når jeg ser den slags:

http://ekstrabladet.dk/112/article1560666.ece

Og jeg ser forbavsende meget af det.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-11 16:21

On 2011-05-25 17:03:13 +0200, folmer@rasmussen.dk said:

> Jeg bliver s'gu en smule altereret når jeg ser den slags:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1560666.ece
>
> Og jeg ser forbavsende meget af det.
>
> Venlig hilsen
> Folmer

Desværre har vedkommende nok ikke lært noget af episoden.
Man ser også en del knallerister transportere sig på mærkværdige måder

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 25-05-11 17:38

Den 25-05-2011 17:03, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Jeg bliver s'gu en smule altereret når jeg ser den slags:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1560666.ece
>
> Og jeg ser forbavsende meget af det.
>
> Venlig hilsen
> Folmer

Så vidt jeg kan se er der flere der kører alternativt i det klip.
Ham med kameraet, hvordan er det liiiige han selv kører?
Lige efter at den første er kommet fri af bus og pick-up, så er nummer 2
i rækken klar til at tage samme tur.

Det klip giver ikke ros til cyklisterne IMO

--
Uffe Bærentsen

Fra : Anders Majland

Dato : 25-05-11 19:52

> Ham med kameraet, hvordan er det liiiige han selv kører?

I UK er det generelt akcepteret at 2 hjulere gepærder sig sådan mellem
rækkerne - måske lige knapt så "kvikt" - Og det med eller uden motorhjælp

> Lige efter at den første er kommet fri af bus og pick-up, så er nummer 2 i
> rækken klar til at tage samme tur.

Mangler lige at se at han hopper over ham der ligger ned ....

Jeg har i 2 gange haft lign episoder hvor jeg har været på mc.

Første gang var der en cyklist der troede at han kunne komme indenom mig i
en højresvingsbane. Jeg holdt stille men der var ikke plads mellem mig og
vejarbejdet ...

Anden gang kørte jeg langsomt i en højresvingsbane - så kom der en cyklist
venstre om mig. Men da der var en lille lastbil foran mig ville han lige
skifte til at tage den højre om. Der fik han ikke lige baghjulet med. Det
var selvfølgelig også min skyld ... Men efter at være kommet af min en masse
ukvemsord ville han alligevel ikke vente på politiet of få optaget en
rapport.

--
/A

Fra : Steen F.

Dato : 25-05-11 20:06

Den 25-05-2011 20:51, Anders Majland skrev:
> [...]
> baghjulet med. Det var selvfølgelig også min skyld ... Men efter at være
> kommet af min en masse ukvemsord ville han alligevel ikke vente på

Sådan en som ham havde fået en blodtud af mig. Sorry.

Fra : Anders Majland

Dato : 26-05-11 08:19

> Sådan en som ham havde fået en blodtud af mig. Sorry.

Fordelen ved en gammel mc - der skal lidt til at tilføje nye ridser. Og det
var kun mit forhjul han ramte, og lastbilens bagende (men han opdagede ikke
noget).

Men her til morgen var der også lige en cyklist der kunne komme højre om en
højresvingende alukasse bil ... Han nåede dog at bremse for hende.

Jeg er nok bare blevet for gammel til at tage den slags chancer i trafikken

Fra : Mcwm

Dato : 26-05-11 10:10

Den 25-05-2011 17:03, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Jeg bliver s'gu en smule altereret når jeg ser den slags
Klippet må være selve *grunden* til at cykelister aldrig slipper styret,
for at vise af

Venligst
Mcwm

Fra : oz3bto

Dato : 26-05-11 10:41

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg bliver s'gu en smule altereret når jeg ser den slags:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1560666.ece
>
> Og jeg ser forbavsende meget af det.
>
> Venlig hilsen
> Folmer

Nogen cykelister tror de er udødelige.. var selv en af dem engang indtil det
kostede 1mdr i en sygeseng