Re: 500 posts / dag
Fra : Mikael L

Dato : 24-05-11 06:35

Jeg tror såmænd at interessen stadig er intakt, men det er lang tid siden denne gruppe havde sin storhedstid. Mange har formentlig fået andre ting at bruge tiden på, jeg selv har 1,98 barn (termin om under en uge)
Desuden har der været utroligt mange snakke hvor det ender med at man går efter manden og ikke målet.
Måske tiden også bare er rendt fra grupperne, det er ikke meget de bliver brugt og tror faktisk det er de færreste der kender dem og det har ikke haft stor prioritet hos udbyderne.

Mikael

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-05-11 14:31

Mikael L wrote:

> Desuden har der været utroligt mange snakke hvor det ender med at man går efter manden og ikke målet.

Det har du desværre ret i. Ikke bare i den her gruppe, men generelt. Som
om folk (mange men naturligvis ikke alle) blot venter på en anledning
til at angribe. Måske en slåfejl, en uheldig formulering eller blot
fordi de slet og ret er uenige.

Det er ret trist og jeg er temmelig sikker på at de samme mennesker ikke
ville tale sådan til hinanden hvis de var fysisk til stede.

Nu synes jeg dog slet ikke bilgruppen er specielt slem, men som sagt er
det en generel tendens.

Martin