Navn på 70'er bil
Fra : Nederbasse

Dato : 15-05-11 12:36

Hej

Jeg skal bruge navnet på en bil som vistnok kom i 70'erne
Bilen så ud som en Lego bil, meget firkantet og den så ud som den var
lavet med et ydre karosseri af sorte rør med paneler af gule plader.
Kunne også godt ligne en veteran bil.
Det var måske en form for kit car

Nogen der kan hjælpe?

Lars

Fra : jan@froerup.dk

Dato : 15-05-11 12:49

Nederbasse <sdgsdfg@sdfsdf.fk> skrev :

> [...]
>Bilen så ud som en Lego bil, meget firkantet og den så ud som den var
>lavet med et ydre karosseri af sorte rør med paneler af gule plader.

Det må være Ole Sommer's Joker du tænker på
http://www.sommersautomobilmuseum.dk/olesommer/
--
Jan_stevns

Life sucks !! - pass the beernut's

Fra : Nederbasse

Dato : 15-05-11 18:41

> Det må være Ole Sommer's Joker du tænker på
> http://www.sommersautomobilmuseum.dk/olesommer/

Præcis

Lars

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-05-11 12:49

> [...]
>Bilen så ud som en Lego bil, meget firkantet og den så ud som den var lavet
>med et ydre karosseri af sorte rør med paneler af gule plader.

Ole Sommer's Joker.
Det kan næsten ikke være andet.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 15-05-11 13:08

On Sun, 15 May 2011 13:36:18 +0200, Nederbasse <sdgsdfg@sdfsdf.fk>
wrote:

> [...]
>Bilen så ud som en Lego bil, meget firkantet og den så ud som den var
>lavet med et ydre karosseri af sorte rør med paneler af gule plader.

Var det en af dem Sommer lavede ?

/Hans

Fra : Volger Garfield

Dato : 15-05-11 18:40

wrote:

> [...]
>Bilen så ud som en Lego bil, meget firkantet og den så ud som den var
>lavet med et ydre karosseri af sorte rør med paneler af gule plader.

Det må være en Joke(r)
"Volvo Joker", that is

Volger

Fra : RK

Dato : 15-05-11 18:53

Jeg er opvokset i Helsingør, så jeg har set den bil rigtigt mange gange.
Den var altid med til cykelløbet "Helsingør rundt".
Men Ole Sommer havde også Volvo forhandler/værkstedet på Kongevejen hvor der
er tankstatin nu.
Kongevejen 101 mener jeg det var.

Ralph.

wrote:

> [...]
>Bilen så ud som en Lego bil, meget firkantet og den så ud som den var
>lavet med et ydre karosseri af sorte rør med paneler af gule plader.

Det må være en Joke(r)
"Volvo Joker", that is

Volger

Fra : Fætter Fnug

Dato : 01-08-11 16:12

Jeg husker at den var med i, jeg tror det var den første Familien Gyldenkål
hvor Jens Okking kørte rundt i sådan én som pengeopkræver