IF forsikring
Fra : Steen

Dato : 13-05-11 11:16

Jeg var så uheldig da jeg var på genbrugspladsen for en måneds tid
siden, at jeg bakkede ind i en anden bil. Det kan jo ske, men det røg
bare på forsikringen.
For et par dage siden modtog jeg et brev fra IF forsikring, at min
selvrisiko var på 3000,- og det studsede jeg lidt over, da skaden på den
anden bil var minimal.
Jeg ringede til min forsikring, og fik listet ud af dem, at deres
udgifter kun havde været 2600,-
Jeg lavede en aftale om, at betalte jeg de 2600,- ville det ikke berøre
min forsikring yderligere.

I går fik jeg så et indbetalingskort på de 2600,- samt et brev der
fortalte, at min præmie ikke ville stige, men jeg faldt fra bonustrin 17
til 14.
Igen ringede jeg til IF, og så ville jeg pludseligt ikke længere fra i
bonustrin.

IF forsikring står muligvis for, at /hvis/ den går...så går den!

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-05-11 13:05

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> bonustrin.
>
> IF forsikring står muligvis for, at /hvis/ den går...så går den!

Du skulle prøve 3-kroner. Har du en skade på din campingvogn, så stiger din
bil. Samtidig reklamerer de med at man beholder sin bonus, hvis man laver
skader på sin bil.

Det forsikringsselskab er godt nok i en klasse for sig selv.

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 13-05-11 14:33

On Fri, 13 May 2011 12:15:32 +0200, isteen@gmail.com (Steen) wrote:

> [...]
>bonustrin.
>
>IF forsikring står muligvis for, at /hvis/ den går...så går den!

Jeg var ikke kunde i sådan en forretning, i længere tid end det tager
at sige aftalen op.

Det er helt sikkert at de øvrige selskaber er lige så store nogen
tyveknægte, men hvis tilstrækkeligt mange var konsekvente, og sagde
skidtet op, når de fik underlige ideer, så kunne det jo være at de
kunne lære det.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Steen

Dato : 13-05-11 16:47

<folmer@rasmussen.dk> wrote:

> [...]
> tyveknægte, men hvis tilstrækkeligt mange var konsekvente, og sagde
> skidtet op, når de fik underlige ideer, så kunne det jo være at de

Er allerede begyndt at kigge efter alternativer. Hvis nogen har gode
erfaringer med forsikringsselskaber, er vi sikkert flere der gerne vil
høre om det.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-05-11 17:46

> Er allerede begyndt at kigge efter alternativer. Hvis nogen har gode
> erfaringer med forsikringsselskaber, er vi sikkert flere der gerne vil
> høre om det.

GF og FDM fandt jeg de billigste. Men der er mange variabler, jeg tænkte
bl.a. i samlede forsikringer for hele husstanden...

Fra : Anders Majland

Dato : 13-05-11 21:54

> GF og FDM fandt jeg de billigste. Men der er mange variabler, jeg tænkte
> bl.a. i samlede forsikringer for hele husstanden...

Jeg har alt hos GF og har haft det i mere end 10år. I den periode har jeg
fået det dækket det jeg har bedt om. 3 gange elskade, 1 lille stormskade, 1
friskade bil (skiftet rude - selvrisiko 4000), noget mc-tøj på indboen hvor
de tog kampen med svenskeren for skaden på mc'en (100% hans skyld). Pt
venter jeg på afgørelsesn på en en skade der skal dækkes af
ulykkesforsikringen, men der skal gå et år fra skadesdato til de vil opgøre
mengraden.

Desuden har jeg bedt dem forsøge at kradse penge ind fra Himmerland kommune
fordi jeg kørte i et uafmærket hul i vejen og ødelagde en fælg - det giver
nok ikke noget men de tog henvendelsen seriøst.

Godt nok lægger jeg en formue hos dem hvert år (mere end 20.000kr/årligt)
men har fået en helt fair behandling ved hver skade og den erstatning jeg
har bedt om / har krav på ifølge deres vilkår

/A