De er sære de quinder
Fra : Benny

Dato : 10-05-11 13:35

Hej

Var lige forbi Toyota her til eftermiddag. På vej ind i på
parkeringspladsen mødte jeg en Urban Cruiser med en pæn ung dame ved
rattet. Den bil er sku ikke den kønneste der findes
På vej ind til lageret fik jeg en lille snak med en bekendt der er
sælger, og jeg kommenterede den grimme bil med den kønne pige inden i.
Sælgeren fortalte at Urban Cruiseren var blevet en damebil. 8 ud af 10
blev solgt til kvinder ( ja hende jeg bor sammen med, er også vild med
den).

Jeg fik min lak pen og på vej hjem kunne jeg lave denne konklusion:
Kvinder har en sær form for humor: De syntes at Urban Cruiseren er
pæn, men de syntes også at David Ove er pæn.

Benny

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 10-05-11 20:49

On Tue, 10 May 2011 12:35:14 -0700 (PDT), Benny <hojvaelde@gmail.com>
wrote:

>Jeg fik min lak pen og på vej hjem kunne jeg lave denne konklusion:
>Kvinder har en sær form for humor: De syntes at Urban Cruiseren er
>pæn, men de syntes også at David Ove er pæn.

>--

Der kan man se hvor forskelligt vi opfatter tingene. Jeg har for længe
siden draget den konklusion, at kvinder slet ingen humor har.

Om de (kvinderne) synes at en Urban Cruiser er pæn er et spørgsmål om
smag, og ikke om humor.

Men hvordan de har fået ind i hovedet at David Owe er en Urban
Cruiser, eller i hvert fald ligner én, det forstår jeg ikke.

Indtil videre er det dog også kun din påstand.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : -=JF=-

Dato : 10-05-11 21:19

Den 10/05/11 21.48, folmer@rasmussen.dk skrev:

> Der kan man se hvor forskelligt vi opfatter tingene. Jeg har for længe
> siden draget den konklusion, at kvinder slet ingen humor har.
Med fare for at lyde som en statist under vælgermødet i Matador:

HØRT! HØRT!!

--
Mhv.
John

Fra : Herman Persson

Dato : 11-05-11 15:50

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> On Tue, 10 May 2011 12:35:14 -0700 (PDT), Benny <hojvaelde@gmail.com>

Jeg har for længe
> siden draget den konklusion, at kvinder slet ingen humor har.

Jeg er delvis uenig.
Som ganske ung opdagede jeg, at hvis jeg kunne få en pige til at miste
kontrollen i et latteranfald, kunne jeg også få hende til..... .øh at miste
kontrollen på andre måder.

At meget få kvinder har aktiv humor, er vi helt enige om.

--
Hilsen Herman.
Mr.ManHOSmail.dk

Fra : Benny

Dato : 10-05-11 13:59

On 10 Maj, 21:48, fol...@rasmussen.dk wrote:

> Der kan man se hvor forskelligt vi opfatter tingene. Jeg har for l nge
> siden draget den konklusion, at kvinder slet ingen humor har.
>
> Om de (kvinderne) synes at en Urban Cruiser er p n er et sp rgsm l om
> smag, og ikke om humor.
>
> Men hvordan de har f et ind i hovedet at David Owe er en Urban
> Cruiser, eller i hvert fald ligner n, det forst r jeg ikke.

Nu har jeg aldrig påstået at David Ove ligner en Urban Cruiser, kun at
kvinder syntes at begge dele er "pæne".

Benny

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 10-05-11 21:54

On Tue, 10 May 2011 12:58:46 -0700, Benny wrote:

> Nu har jeg aldrig påstået at David Ove ligner en Urban Cruiser, kun at
> kvinder syntes at begge dele er "pæne".

En hund har fire ben; min kat har fire ben - altså er min kat en hund!

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 10-05-11 22:48

On 10 May 2011 20:53:47 GMT, Martin Mose Larsen <mamola.dk@gmail.com>
wrote:

>En hund har fire ben; min kat har fire ben - altså er min kat en hund!

>--

Nu er du eddermaneme off-topic!

Da Holberg levede var der ikke nogen biler.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : MisterFister

Dato : 11-05-11 07:33

"Benny" <hojvaelde@gmail.com> skrev i en meddelelse
Jeg fik min lak pen og på vej hjem kunne jeg lave denne konklusion:
Kvinder har en sær form for humor: De syntes at Urban Cruiseren er
pæn, men de syntes også at David Ove er pæn.

De er også vilde med Mads Mikkelsen , Steven Tyler osv.

Kvinder er bare genetisk anderledes end mænd, så de falder for mænd der
illuderer Rigdom, Sikkerhed, Tryghed og berømmelse, også er det ligegyldig
hvor grim eller dum du er, bare du er berømt osv.

Det er ligesådan med deres syn på biler. En bil der ser "sikker" ud er ind.
Ligesådan biler der ligner et hjem, for kvinder opfatter bilen som endnu et
værelse i deres hjem hvor de kan sminke sig, tale mobil og hygge sig med
veninderne.

Hvor tit ser man ikke den kvindelige chauffør have mere travlt med at se på
og tale med sin veninde end at se på vejen.

Så de vælger bil ud fra nogle andre forudsætninger end mænd.

Kort sagt kvinder er mentalt ustabile.

Fra : Jensen

Dato : 11-05-11 00:44

On 10 Maj, 22:18, -=JF=- <n...@null.null> wrote:

> Med fare for at lyde som en statist under vælgermødet i Matador:
>
> HØRT! HØRT!!

Sorry, men den eneste der råber 'Hørt' under vælgermødet er konsulinde
Holm, og Else Marie kan næppe kaldes for en statist.

Næh, du tænker nok på det møde borgmester Sejersen indkalder til i
forbindelse med den folkepark, man tilsyneladende ønsker opført ved
Feddet. Men det viser sig bagefter, at det hele bare var en måde at få
de rige til at betale for en ny vej til Varpemark Huse.