Bil-alarm lydløs
Fra : ib tinning

Dato : 04-05-11 15:43

Hej gruppe,

Er der nogen af jer, der har kendskab til en alarm til bilen, som ringer til
mobiltelefonen. For sådan én har mine svigerforældre i deres hus, og det
virker skide smart, at man ikke generer hele nabolaget, hvis der er indbrud
i bilen (og kan få fat i tyveknægtene).

Jeg har i løbet af de sidste 5 år haft indbrud i bilen(erne) 6 gange, senest
natten til igår, og det er efterhånden noget trættende.

Håber på et par gode råd, som ikke koster en formue.

Med venlig hilsen
ib tinning

Fra : Henning

Dato : 04-05-11 17:07

On Wed, 4 May 2011 16:43:14 +0200, "ib tinning" <ib@1spambox.dk> wrote:

> [...]
>virker skide smart, at man ikke generer hele nabolaget, hvis der er indbrud

Få fat i tyveknægtene? Hvad har du tænkt dig at gøre? Der er formodentlig ikke tale om to 12-årige
drenge som stopper, fordi du råber dem an. Alarmen kan skræmme dem væk, at du kommer løbende to
minutter efter er de ligeglade med!

Fra : ib tinning

Dato : 04-05-11 17:26

> [...]
ikke tale om to 12-årige
> drenge som stopper, fordi du råber dem an. Alarmen kan skræmme dem væk, at

det sammen som jeg gjorde da jeg så dem i naboens garage . tilbageholde dem
til sheriffen ankommer

Fra : N Dude

Dato : 05-05-11 20:36

ib tinning skrev:

> Jeg har i løbet af de sidste 5 år haft indbrud i bilen(erne) 6 gange,
> senest natten til igår, og det er efterhånden noget trættende.
>
> Håber på et par gode råd, som ikke koster en formue.

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4628&Grp=&n=10

Kan gøre s billigt .Køb en husalarm hos Harald Nyborg, Thansen eller
Biltema. Du skal bare bruge den mindste med mulighed for tilslutning af
enten ekstern sirene eller GSM modul.

Fra : N Dude

Dato : 05-05-11 20:42

N Dude skrev:

> Kan gøre s billigt .Køb en husalarm hos Harald Nyborg, Thansen eller

http://www.harald-nyborg.dk/soeg.asp?n=10&Produkt=WS500S

Der er en ciffersender til kun 499,- til fast og GSM net.

Fra : ib tinning

Dato : 05-05-11 21:06

> [...]
> enten ekstern sirene eller GSM modul.
>lyder fornuftigt det må jeg ud og kigge på i næste uge

mange tak for hjælpen

ib