Lappe presenning
Fra : Steen

Dato : 02-05-11 17:21

Var en tur på lossepladsen med trailer, og en pind havde den frækhed at
stikke hul i presenningen.
Kan kan man købe lapper til den slags, og i så fald hvor (byggemarked
eller specialforretninger)?

Fra : Martin Bak

Dato : 02-05-11 17:45

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Var en tur på lossepladsen med trailer, og en pind havde den frækhed at
> stikke hul i presenningen.
> Kan kan man købe lapper til den slags, og i så fald hvor (byggemarked
> eller specialforretninger)?

Måske kan du hjælp i denne tråd? :
http://www.ezz.dk/234564-lapning-af-trambolin-gummibad

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-05-11 18:52

Den 02-05-2011 18:21, Steen skrev:
> Var en tur på lossepladsen med trailer, og en pind havde den frækhed at
> stikke hul i presenningen.
> Kan kan man købe lapper til den slags, og i så fald hvor (byggemarked
> eller specialforretninger)?
Jeg vil mene at en alm vulkaniseringslap vil kunne gøre det.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 02-05-11 19:45

> [...]
> stikke hul i presenningen.
> Kan kan man købe lapper til den slags, og i så fald hvor (byggemarked

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men hvis der er et af de værksteder der
reparerer lastbiltrailere i nærheden, vil de med ret stor sandsynlighed
kunne klare dit problem på 5 minutter.

Det kommer til at koste lidt (200-400 kr) men så kan du få lappen i
samme farve som presenningen.