Amfibie køretøj , eller bare møguheldig ?
Fra : jan@froerup.dk

Dato : 29-04-11 14:25

Hej !

I den lokale andedam så jeg forleden en lidt sjov parkering :

http://www.gratisimage.dk/share.php?id=6F11_4DBABBDC

Underligt nok ligger bilen her Fredag eftermiddag stadig og hygger sig
i ølgen blå - men venner - her er weekendens opgave :

Hvad er det for en bil ?
--
Jan_stevns

Life sucks !! - pass the beernut's

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 29-04-11 14:53

On Fri, 29 Apr 2011 15:25:21 +0200, jan wrote:

> [...]
>
> Underligt nok ligger bilen her Fredag eftermiddag stadig og hygger sig i
> ølgen blå - men venner - her er weekendens opgave :

Mit gæt: Ford Escort
http://images.guloggratis.dk/43/38149943_343_9999_0_0_0_0.jpg

Måske ikke helt samme årgang/udstyrsvariant som på billedet, men det er
mit bud.

--
sayonara
Martin Mose Larsen

http://www.facebook.com/pages/Martin-Mose-Larsen/166425520075312

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-04-11 12:42

On 29 Apr., 15:53, Martin Mose Larsen <mamola...@gmail.com> wrote:

> Mit gæt: Ford Escorthttp://images.guloggratis.dk/43/38149943_343_9999_0_0_0_0.jpg
>
> Måske ikke helt samme årgang/udstyrsvariant som på billedet, men det er
> mit bud.

Også mit bud

--
Christian

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 29-04-11 17:51

> Hvad er det for en bil ?

Xantia st.car?

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-04-11 18:05

jan@froerup.dk skriver:

> Hej !
>
> I den lokale andedam så jeg forleden en lidt sjov parkering :
>
> http://www.gratisimage.dk/share.php?id=6F11_4DBABBDC

"Venter på www.gratisimage.dk".....

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 29-04-11 18:34

> "Venter på www.gratisimage.dk".....

Haha ja den er godt nok abnormt sløv - prøv evt. direkte til billedfilen,
det går lidt bedre (as in den loader efter et par minutter :))

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 29-04-11 18:35

> Haha ja den er godt nok abnormt sløv - prøv evt. direkte til billedfilen,
> det går lidt bedre (as in den loader efter et par minutter :))

-som jeg så lige prøver at huske at linke til
http://www.gratisimage.dk/graphic/images/2011/April/29/6F11_4DBABBDC.jpg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-04-11 19:56

"Michael Kjærsgård" skriver:

> -som jeg så lige prøver at huske at linke til
> http://www.gratisimage.dk/graphic/images/2011/April/29/6F11_4DBABBDC.jpg
Den var der så lig emed det samme

Udstødning i venste side og tankdæksel i venstre side (eller spiller
mine øjne mige et puds??).

Det tyder ikke på en "standard europæisk aftapning".

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : jan@froerup.dk

Dato : 30-04-11 10:32

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>Det tyder ikke på en "standard europæisk aftapning".

Well - det er (var) en Passat Stc.

http://www.gratisimage.dk/image-967F_4DBBD6FA.jpg

Fra : Ivan Madsen

Dato : 29-04-11 20:04

On Fri, 29 Apr 2011 15:25:21 +0200, jan@froerup.dk wrote:

> [...]
>
>Underligt nok ligger bilen her Fredag eftermiddag stadig og hygger sig
>i ølgen blå - men venner - her er weekendens opgave :

Kan det være en 626 stc af midt-sidst 90'er herkomst?

Fra : Steen F.

Dato : 29-04-11 20:51

Den 29-04-2011 15:25, jan@froerup.dk skrev:
> [...]
>
> Underligt nok ligger bilen her Fredag eftermiddag stadig og hygger sig
> i ølgen blå - men venner - her er weekendens opgave :

Opel Astra?

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-04-11 02:04

<jan@froerup.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Underligt nok ligger bilen her Fredag eftermiddag stadig og hygger sig
> i ølgen blå - men venner - her er weekendens opgave :

Pissjø?

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : JeGy

Dato : 30-04-11 10:49

<jan@froerup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Underligt nok ligger bilen her Fredag eftermiddag stadig og hygger sig
> i ølgen blå - men venner - her er weekendens opgave :

Passat 90-94!

Mvh Jens