Test i metroekspressen
Fra : Benny

Dato : 29-04-11 06:51

Faldt over en dæk test i metroekspressen.

Point S er nok ikke så stolt over resultatet af deres Sommerstar 2 dæk
( fnis )

Er der nogle der har hele læst hele testen fra Tænk?

Benny

Fra : Martin [6000]

Dato : 29-04-11 14:08

> Point S er nok ikke så stolt over resultatet af deres Sommerstar 2 dæk (
> fnis )

Det sejrer ikke ligefrem i testen ihvertfald.

Jeg har en del erfaringer med deres første udgave i Sport-versionen og
bortset fra en smule dækstøj så er det et fantastisk dæk.

Hvis et Michelin eller lign. er markant bedre, så må det betyde jeg kan
tage den lokale rundkørsel med 120 .. for jeg kan fanme ikke tvingen
bilen af vejen før jeg selv har lagt nogle æg...

Pga. dækstøjen bliver det et andet mærke næste gang.

> Er der nogle der har hele læst hele testen fra Tænk?

Der er en fra FDM.

--
Martin

Fra : Martin [6000]

Dato : 29-04-11 14:08
Fra : Henning

Dato : 29-04-11 19:46

On 29 Apr 2011 13:08:16 GMT, "Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> wrote:

>http://www.fdm.dk/test-teknik/test-af-sommerdaek-2011

Desværre kun dæk i trillebør-størrelse Og erfaringsmæssigt er 14" og 17" ikke det samme dæk mht.
kvalitet og test.