Jeg må tilstå....
Fra : oz3bto

Dato : 28-04-11 18:59

Jeg kom ski til at købe en benzin bil.. Ellers mod min vilje men økonomien
i det lange løb sagde benzin så det endte med en suzuki XL7(vist også kendt
som vitara) 2.7 V6.. En rigtig benzin sluger
Bliver leveret tirsdag ny serviceret poleret og med EU godkending for de
næste 2 år

Bagsæderne til bilen samt div andet der skal bruges for at gøre den til hvid
plade fulgte også med bilen ..Det er dog helt normalt heroppe... Kan for
24000 i afgift smide dem i idag eller vente 2 år og nøjes med 500.- for nye
plader..

Fik da også forhandlet lidt rabat
Bilen stod til 102.611 på finn.no.. Jeg fik ham ned i 95.000 incl omreg
(4600.-) og årsafgift 2(2800) uden noget at bytte med
Fik så forhandlet mig til
4 nye sommerdæk
4 nye vinterdæk med pigge
Fælge med slidte dæk fulgte med bilen e nye kommer på de fælge
Også en omgang polering da den havde en del småridser i lakken.. han ville
ikke give afslag for ridserne i lakken men derimod polere bilen.. Det skal
nok blive sjovt og se om det er gjort ordentlig.. Arbejder jævnligt med
polering/klargøring af biler og vi kunne med sikkerhed have fjernet alle de
ridser jeg fandt

Den skal vi nok blive glad for.. Indtil videre er der 3 styk af dem i
familien

Fra : jan@froerup.dk

Dato : 28-04-11 19:33

"oz3bto" <no@in.dk> skrev :

> [...]
>som vitara) 2.7 V6.. En rigtig benzin sluger
>Bliver leveret tirsdag ny serviceret poleret og med EU godkending for de

Tillykke !

Er det dne lange version, med WideBody kit ?

som den jeg triller lidt rundt i :)

http://www.gratisimage.dk/share.php?id=4141_4DB9B275

--
Jan_stevns

Life sucks !! - pass the beernut's

Fra : tom jensen

Dato : 28-04-11 19:59

skrev i meddelelsen

[...]

hej jan.
hvad mener du med wide body kit ?
ellers en fin grand vitara du "triller" rundt i

mvh tom

Fra : jan@froerup.dk

Dato : 28-04-11 20:26

"tom jensen" <t-j@adslhome.dk> skrev :

>hej jan.
>hvad mener du med wide body kit ?
>ellers en fin grand vitara du "triller" rundt i

XL7'eren er angiveligt solgt her i DK i 2 versioner karosseri
kort og langt - og den lange i en udgave med Wide Body

Blandt andet bredere skærmudbygninger og trinbrædt integreret.

Den jeg jævnligt triller rundt i (hvis Gloffen er muggen) er faktisk
langt bedre end jeg troede sådan en kasse er at køre i , men sæderne
er lidt flade at sidde på ... Der er Previa'en klasser over , og
Golf'ens også

Kunne da godt finde på at skaffe sådan en kasse til mig selv - men jeg
er lidt pas på manglen af plads i varerummet ... OK - Jeg er jo vant
til en Previa :)

Fra : oz3bto

Dato : 28-04-11 20:33

<jan@froerup.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke !
>
> Er det dne lange version, med WideBody kit ?

> [...]

Ja det er altid lang model når den kaldes XL 7 .. Den bette hedder bare
grand vitara.. og er kun 2,5 V6 i stor benz motor
2,7eren fåes kun i den lange model

Iøvrigt samme motor der bliver brugt i suzuki escudo pikes peak sjoveren