Flyverust
Fra : Kristen Pedersen

Dato : 28-04-11 01:41

Jeg har fået flyverust på begge sider af min sølvmetallik Toyota
Sportsvan fra 2007. Har fået af vide at det kan komme fra de foreste
bremseskiver, nogle der har hørt om dette. Men hvordan får jeg skittet
væk, der er 100 små pletter der har brændt sig fast fra forskærm til
bagskærm, gode råd efterlyses.

Fra : /HB

Dato : 28-04-11 03:58

On 28 Apr., 09:41, Kristen Pedersen <kristenb...@gmail.com> wrote:
> [...]
> bremseskiver, nogle der har hørt om dette. Men hvordan får jeg skittet
> væk, der er 100 små pletter der har brændt sig fast fra forskærm til

Google is your friend
http://www.fdm.dk/bilen-til-daglig/flyverust-paa-din-bil

--
/HB