Re: BMW fjedrer skift
Fra : Mikael L

Dato : 26-04-11 14:08

Den mandag den 25. april 2011 19.13.58 UTC+2 skrev Mogens (K):

> Nej det var BMW Alpina fporhandleren, som sagde det til mig, da han så, min
> BMW kørte på Kumho, Folmer. Det bedste dæk til en hurtig BMW er Michelin
> iflg. ham - og han kører race, hvorfor han ved lidt om det.

Der er bare lige det lille minus at det er sgu stort set aldrig til at få fat i Michelin dæk nogen steder.
Har tidligere ventet i måneder på dem og opgav, det er dog nogle år siden. Nu skulle svigerfar bruge nogen til sin colt. svaret var at der var 5 ugers levering på alt Michelin.
Spurgte samtidig jeg min dækmand hvornår vi skal tale vinterdæk (almindelig str. 205/55 16) det skal være lige efter sommerferien hvis jeg selv vil bestemme hvilke nogen det skal være. Skræmmende i øvrigt skal man forvente store prisstigninger da prisen på rågummi er eksploderet de sidste par måneder.

Mikael

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 26-04-11 21:15

"Mikael L" skrev i meddelelsen

> [...]
> jeg selv vil bestemme hvilke nogen det skal være. Skræmmende i øvrigt skal
> man forvente store prisstigninger da prisen på rågummi er
-----
Så må vi jo over på "Nankang-dæk"