Hvor holder Skoda nørder til ?
Fra : Jakob

Dato : 26-04-11 21:05

Da jeg nu er nybagt Octavia ejer, må jeg naturligvis dele glæder og
sørger med ligesindede. Men hvor holder Skoda fanboys til ?.
www.skoda-forum.dk og www.skodaklub.dk/ har ikke meget aktivitet.

På det engelske briskoda.net er der masser af aktivitet, men de kører jo
i den forkerte side . Hvor hænger i andre Skoda ejere ud ?.

Mvh
Jakob

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 26-04-11 21:09

"Jakob" skrev i meddelelsen news:4db72563$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]
------------
Du ka da bare starte her?

Fra : Lars [6710]

Dato : 26-04-11 21:18

Den 26-04-2011 22:05, Jakob skrev:
> [...]
>
> På det engelske briskoda.net er der masser af aktivitet, men de kører jo
> i den forkerte side . Hvor hænger i andre Skoda ejere ud ?.

Hvis du kan en smule tysk, så er http://www.skodacommunity.de , efter
min mening, et godt bud

mvh

Lars

Fra : Elmer Fjort

Dato : 26-04-11 21:35

[...]

Vagcars.dk hedder forummet i dk

Elmer

Fra : Klaus G.

Dato : 27-04-11 15:06

> Vagcars.dk hedder forummet i dk
Det er ihvertfald det bedste bud.

Det er et forum for Audi, VW, Skoda og Seat ejere. Der sidder mange kloge og
utrolig hjælpsomme folk. Der er iøvrigt læsestof til mange lange nattetime
:)

--
Klaus G.

Fra : Jakob

Dato : 27-04-11 20:44

Den 27-04-2011 16:05, Klaus G. skrev:
> Det er ihvertfald det bedste bud.
>
> Det er et forum for Audi, VW, Skoda og Seat ejere. Der sidder mange
> kloge og utrolig hjælpsomme folk. Der er iøvrigt læsestof til mange
> lange nattetime :)

Det ser interessant ud, tak.

Mvh
Jakob

Fra : Leo Jensen

Dato : 27-04-11 00:24

On 26 Apr., 22:05, Jakob <ubehage...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> På det engelske briskoda.net er der masser af aktivitet, men de kører jo
> i den forkerte side . Hvor hænger i andre Skoda ejere ud ?.

Jeg var på besøg en campingplads for nylig. Der var helt vildt mange
Skoda Octavia, og ejerne så ud til at være vældigt stolte af deres
bil....

Det gas, du kan ta' det...

Leo