Alternativ måde at få folk til at holde ti~
Fra : Klaus G.

Dato : 25-04-11 18:17

Hej.

Jeg faldt lige over den her video:
http://www.break.com/index/cop-annoyed-with-slow-driver-2047158

Det er jo nok ikke den helt "rigtige" måde at gøre det på, men det virker(se
den færdig) :)

--
Klaus G.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 25-04-11 18:52

"Klaus G." skrev i meddelelsen

Jeg faldt lige over den her video:
http://www.break.com/index/cop-annoyed-with-slow-driver-2047158
Det er jo nok ikke den helt "rigtige" måde at gøre det på, men det virker(se
den færdig) :)
-----
Han holdt længe, men måtte bøje sig.
Dette fænomen ka jo også opleves i DK, men uden anvendelse af blåt blink. En
synlig "reklamevogn" på vejen ka få folk ind til højre - som oftest...

Fra : KASO

Dato : 26-04-11 06:50

"Klaus G." <webmaster@seth-enoch.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://www.break.com/index/cop-annoyed-with-slow-driver-2047158
>
> Det er jo nok ikke den helt "rigtige" måde at gøre det på, men det

Tjah - den betjent burde miste såvel kørerkort som job.

Fra : Martin Bak

Dato : 26-04-11 08:11

"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> "Klaus G." <webmaster@seth-enoch.dk> skrev i meddelelsen

> Tjah - den betjent burde miste såvel kørerkort som job.
For hvad dog? Han bruger de til ham til rådighed stillede midler til at
retvise en borger der er på tynd is. Opgaven løses og han fortsætter til
andre opgaver.

Det eneste jeg kan se han gør galt er at han kører for tæt, men det er svært
at bedømme afstand og fart ud fra klippet.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : KASO

Dato : 26-04-11 09:06

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Det eneste jeg kan se han gør galt er at han kører for tæt, men det er
> svært at bedømme afstand og fart ud fra klippet.

Lige præcis - han kører alt for tæt på, hvilket er helt unødvendigt. Derved
bringer han mange mennesker i fare.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 26-04-11 10:23

Den 26-04-2011 09:10, Martin Bak skrev:
> For hvad dog? Han bruger de til ham til rådighed stillede midler til at
> retvise en borger der er på tynd is. Opgaven løses og han fortsætter til
> andre opgaver.

Hvis han skulle miste jobbet skulle det da netop være fordi han leger
'flink betjent' og undlader at skrive en bøde ud.

> Det eneste jeg kan se han gør galt er at han kører for tæt, men det er svært
> at bedømme afstand og fart ud fra klippet.

Var der ikke noget med at det netop handlede om en langsomt kørende i
yderste spor? Så måske afstand og hastighed passer godt nok sammen.

Fra : Henning

Dato : 26-04-11 14:52

>Det eneste jeg kan se han gør galt er at han kører for tæt, men det er svært
>at bedømme afstand og fart ud fra klippet.

Nu kender vi heller ikke reglerne for tæt-kørsel i USA, så det er slet ingen grund til vi diskuterer
det!

Fra : KASO

Dato : 26-04-11 17:02

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Nu kender vi heller ikke reglerne for tæt-kørsel i USA, så det er slet
> ingen grund til vi diskuterer
> det!

Uanset reglerne, er risikoen den samme ved ikke at holde tilstrækkelig
afstand.

Fra : Leif Neland

Dato : 26-04-11 22:13

Den 26-04-2011 15:52, Henning skrev:

> Nu kender vi heller ikke reglerne for tæt-kørsel i USA, så det er slet ingen grund til vi diskuterer
> det!

Til gengæld er der ingen regel om at der ikke må overhales højre om på
motorveje. Alle banerne må benyttes, og i klippet kører alle med samme
hastighed. Den eneste, der vil køre hurtigere er betjenten.

Leif

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-04-11 20:18

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i meddelelsen

> Til gengæld er der ingen regel om at der ikke må overhales højre om på
> motorveje. Alle banerne må benyttes, og i klippet kører alle med samme
> hastighed.

Det kommer så an på hvilke stater du snakker om ... reglerne er forskellige
fra stat til stat.

--
Per
www.campingogbil.dk