Køre med tippelad oppe?
Fra : -=JF=-

Dato : 25-04-11 09:28

I kender det sikkert:
Man sidder og surfer rundt efter noget på Youtube, og så bliver man
pludselig fanget af noget helt andet

Er det på nogen måde muligt at køre sin lastbil i høj fart med et kæmpe
tippelad stående oprejst, uden at bemærke det? Jeg ville tro at vognen
ville vippe helt vildt!
http://www.youtube.com/watch?v=0xvs90XFJzI&feature=BFa&list=WL1418041C5B239727&index=14

Jeg regnede først med at det var arrangeret, bla. fordi jeg ikke troede
det muligt at undgå at vide at ladet var oppe, men også fordi vejene er
helt øde - Men så så jeg denne video som helt tydeligt ikke er arrangeret:
http://www.youtube.com/watch?v=uryTjrWnIJI&feature=related

Og i en helt anden boldgade...
Det her er nok det smarteste jeg har set:
http://www.youtube.com/watch?v=rehtJsW9Mtg&feature=BFa&list=WL1418041C5B239727&index=9
Der er godt nok nogen der har tænkt tunge tanker her.

--
Mhv.
John

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 25-04-11 14:47

"-=JF=-" <null@null.null> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det på nogen måde muligt at køre sin lastbil i høj fart med et kæmpe
> tippelad stående oprejst, uden at bemærke det? Jeg ville tro at vognen

Bilen vil vippe.
Men hvis vejen er helt flad, så er det begrænset alligevel.
At føreren så ikke har kigget i spejlene og set at ladet ikke var nede er
værre.

> [...]
> helt øde - Men så så jeg denne video som helt tydeligt ikke er arrangeret:

For at tømme ladet helt, er det normalt at køre nogle meter med ladet oppe.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 25-04-11 14:52

On Mon, 25 Apr 2011 15:46:42 +0200, Uffe Bærentsen wrote:

> [...]
> så ikke har kigget i spejlene og set at ladet ikke var nede er værre.

> For at tømme ladet helt, er det normalt at køre nogle meter med ladet

Nogle meter, ja - ikke nogen kilometer!

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-04-11 09:21

"-=JF=-" <null@null.null> skrev i meddelelsen

> Er det på nogen måde muligt at køre sin lastbil i høj fart med et kæmpe
> tippelad stående oprejst, uden at bemærke det?

Hvad var hans promille?

:)

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : -=JF=-

Dato : 26-04-11 20:34

Den 26/04/11 10.21, Per Henneberg Kristensen skrev:

> Hvad var hans promille?

Jeg gætter på at den er på højde med toppen af ladet

--
Mhv.
John

Fra : Bjarne K.

Dato : 26-04-11 13:53

"-=JF=-" <null@null.null> wrote in message
> [...]
>
> Er det på nogen måde muligt at køre sin lastbil i høj fart med et kæmpe
> tippelad stående oprejst, uden at bemærke det? Jeg ville tro at vognen

Ja, det er ufatteligt hvad man kan overse, når man har travlt.
http://www.youtube.com/watch?v=A5g6AJbQKfo

Bjarne K.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-11 16:20

"Bjarne K." <no@niet.ik> wrote in message news:4db6c011$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ja, det er ufatteligt hvad man kan overse, når man har travlt.
> http://www.youtube.com/watch?v=A5g6AJbQKfo

Ikke noget sted man sover så godt, som bag rattet :D

--
Tom

Fra : -=JF=-

Dato : 26-04-11 20:35

Den 26/04/11 14.52, Bjarne K. skrev:
> Ja, det er ufatteligt hvad man kan overse, når man har travlt.
> http://www.youtube.com/watch?v=A5g6AJbQKfo

FUCKING HELL!!!!!

Uden at vide det, så gætter jeg på at føreren af personbilen skal have
skiftet ble hvis han da ellers overlever turen!

--
Mhv.
John

Fra : Leif Neland

Dato : 26-04-11 22:06

Den 25-04-2011 10:27, -=JF=- skrev:

> [...]
> helt øde - Men så så jeg denne video som helt tydeligt ikke er arrangeret:

I øvrigt er det på en eller anden måde rart at se, hvordan folk strømmer
til; jeg håber det er for at hjælpe...

I modsætning til de videoer af kinesiske trafikulykker, hvor folk bare
kører udenom og videre.

Leif