Opgradere integreret bilradio
Fra : Steen

Dato : 23-04-11 10:49

Min ellers udmærkede Renault Megane kunne godt tænke sig en mere
tidssvarende bilradio, der både kan afspille Cd'er med mp3'er og evt..
en iPod-indgang. Det er jo en integreret radio der sidder i sådan en
bil. Er det noget man bare kan proppe en hvilkensomhelst radio i, eller
skal det være noget specielt Renault-værk?

Fra : Henning

Dato : 23-04-11 13:17

http://search.eim.ebay.dk/?kw=Renault+Megane+radio&el=77&ect=&eb=S%C3%B8g

Fra : KASO

Dato : 23-04-11 17:09

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> det noget man bare kan proppe en hvilkensomhelst radio i, eller skal det

Du kan købe en ramme - og så skal du finde en radio med de nødvendige
adaptore til at ratbetjeningen - og evt. display - virker. Der findes en del
muligheder. Hør evt. nærmere på www.renaultklubben.dk