/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
BMW fjedrer skift
Fra : Jasper Norman Ahrens~


Dato : 22-04-11 17:50

Hej. Jeg havde min 530´er på værksted for en forsikringsskade... en
lille påkørsel af en beton stolpe. Ikke noget alvorligt eller
"kraftfuldt" Der gik den første uge på værkstedet

Jeg kører ca. 50 km i den, hvorefter den står stille i 2 dage. Da jeg
igen skal bruge den, er der pludselig knækket en fjeder i højre
front... samme hjørne som skaden var sket. Ifølge samme aut. BMW
værksted / forhandler som lavede skaden, kunne dette umuligt have
noget som helst med skaden at gøre, selv om det virker som et utroligt
sammentræf, at de to ring skulle ske samtidigt, uafhængeligt af
hinanden?

Fjederen var gennemtæret var beskeden... jeg fik dem med, og der er
ikke skyggen af tæring at spore. Men der er da muligt at den var
"svag". Det har jeg desværre overhovedet ingen forudsætninger for at
vide

Nå, men Falck afleverede bilen til værkstedet om mandagen. Beskeden
jeg fik var, at den var klar senest torsdag og med garanti fredag! Men
da den brækkede fjeder havde punkteret dækket, udviklede det sig til
et problem, idet dækket skulle skaffes fra Tyskland??? Så resultatet
var, at jeg måtte stå uden bil fra mandag til onsdag ugen efter pga.
et elendigt dæk! Et Hankook 19" som ikke burde være umulige at finde,
da jeg købte bilen hos samme forhandler for 9 mdr. siden med 4 stk. af
slagsen?

Jeg gjorde opmærksom på, at jeg er afhængig af bilen, for at kunne
passe mit arbejde. Beskeden var, at jeg da var velkommen til at leje
en lånebil! ufatteligt ringe synes jeg, eftersom det ikke er min fejl,
at de ikke har styr på deres leverandører. De burde tilbyde lånebil
for egen lomme i situationer som denne!

Aftalen var at de skulle vende tilbage når bilen var klar... Sørme om
ikke også de fejlede her. Jeg ventede til onsdag, før jeg tænkte, at
nu måtte det sgu være nok... nu gider jeg ikke vente mere på det dæk.
Send mig bilen tilbage uden Og efter jeg talte med værkføreren,
med efterfølgende pause, hvor han talte med nogen, var den pludselig
klar? Kan sgu ikke lade være med at tænke på om en lærling har ræset
rundt i bilen i en uges tid hvor den rent faktisk har været klar?

Jeg får regningen, og det er hér mit spørgsmål kommer: (endelig)...
Kan det virkelig passe at et aut. BMW værksted der tager 700 kr/timen
bruger 3.8 timer for at skifte to fjedre i fronten? Synes at det lyder
af meget for noget simpelt mekanik?

Mvh

Jasper

 
 
Ukendt (23-04-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-04-11 07:44



"Jasper Norman Ahrensbach" <jasperahrensbach@gmail.com> wrote in message
news:c85f8faa-e4d6-430e-adaa-5dd1f770d9de@r6g2000vbz.googlegroups.com...

> Jeg kører ca. 50 km i den, hvorefter den står stille i 2 dage. Da jeg
> igen skal bruge den, er der pludselig knækket en fjeder i højre
> front... samme hjørne som skaden var sket. Ifølge samme aut. BMW
> værksted / forhandler som lavede skaden, kunne dette umuligt have
> noget som helst med skaden at gøre, selv om det virker som et utroligt
> sammentræf, at de to ring skulle ske samtidigt, uafhængeligt af
> hinanden?

Ja, det er næppe sket ved selve uheldet.

> Fjederen var gennemtæret var beskeden... jeg fik dem med, og der er
> ikke skyggen af tæring at spore. Men der er da muligt at den var
> "svag". Det har jeg desværre overhovedet ingen forudsætninger for at
> vide

Tærret eller metaltræthed. Måske har tårnlejet også været defekt.

> Nå, men Falck afleverede bilen til værkstedet om mandagen. Beskeden
> jeg fik var, at den var klar senest torsdag og med garanti fredag! Men
> da den brækkede fjeder havde punkteret dækket, udviklede det sig til
> et problem, idet dækket skulle skaffes fra Tyskland??? Så resultatet
> var, at jeg måtte stå uden bil fra mandag til onsdag ugen efter pga.
> et elendigt dæk! Et Hankook 19" som ikke burde være umulige at finde,
> da jeg købte bilen hos samme forhandler for 9 mdr. siden med 4 stk. af
> slagsen?

Så kunne du vel bare vælge et andet?

> Jeg gjorde opmærksom på, at jeg er afhængig af bilen, for at kunne
> passe mit arbejde. Beskeden var, at jeg da var velkommen til at leje
> en lånebil! ufatteligt ringe synes jeg, eftersom det ikke er min fejl,
> at de ikke har styr på deres leverandører. De burde tilbyde lånebil
> for egen lomme i situationer som denne!

Det gør de næsten alle. I flg loven må de ikke give gratis lånebil, men enkelte
værksteder kan man stadig få til at give bilen gratis.


> Aftalen var at de skulle vende tilbage når bilen var klar... Sørme om
> ikke også de fejlede her. Jeg ventede til onsdag, før jeg tænkte, at
> nu måtte det sgu være nok... nu gider jeg ikke vente mere på det dæk.
> Send mig bilen tilbage uden Og efter jeg talte med værkføreren,
> med efterfølgende pause, hvor han talte med nogen, var den pludselig
> klar? Kan sgu ikke lade være med at tænke på om en lærling har ræset
> rundt i bilen i en uges tid hvor den rent faktisk har været klar?

svært at sige hvad der ligger bag :)

> Jeg får regningen, og det er hér mit spørgsmål kommer: (endelig)...
> Kan det virkelig passe at et aut. BMW værksted der tager 700 kr/timen
> bruger 3.8 timer for at skifte to fjedre i fronten? Synes at det lyder
> af meget for noget simpelt mekanik?

Det KAN sagtens passe. Når alt bare spiller har jeg kunnet pillet dæmperen ud
på noget der ligner 5 min. til hejse bil og afmontere dæk + 5 min til at afmontere
dæmper incl. fjeder.
Men jeg har sandelig også stået i flere timer med en rusten bolt i lejehuset som
skulle bores ud og nyt gevind skæres osv.
Og tingene ruster hurtigt i undervognen med alt det salt vi får om vinteren.

--
Tom



Mogens \(K\) (25-04-2011)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 25-04-11 07:52

"Tom>" skrev i meddelelsen news:4db27546$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

> Så kunne du vel bare vælge et andet?

Sagt på en anden måde - man burde ikke montere ikke den slags dæk på et tysk
kvalitetsprodukt.

> Det gør de næsten alle. I flg loven må de ikke give gratis lånebil, men
> enkelte værksteder kan man stadig få til at give bilen gratis.

Vælg værkstedet med omhu :)
(mit værksted give en gratis lånebil - BMW 120i)



Andreas Møller Hanse~ (25-04-2011)
Kommentar
Fra : Andreas Møller Hanse~


Dato : 25-04-11 09:12


> Vælg værkstedet med omhu :)
> (mit værksted give en gratis lånebil - BMW 120i)
>
>

En gammel servicerotte som dig burde vide at der ikke er noget der er
gratis i denne verden...
Min påstand er at selvfølgelig betaler du for den lånebil...




--

mvh

Andreas M. Hansen

Mogens \(K\) (25-04-2011)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 25-04-11 20:52

"Andreas Møller Hansen" skrev i meddelelsen
news:4db52cba$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

En gammel servicerotte som dig burde vide at der ikke er noget der er
gratis i denne verden...
Min påstand er at selvfølgelig betaler du for den lånebil...
-----

Naturligvis, men nu var snakken jo om "extrabetaling" pr døgn eller ej.


Steffen (25-04-2011)
Kommentar
Fra : Steffen


Dato : 25-04-11 09:21

Mogens (K) <mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> wrote:

> "Tom>" skrev i meddelelsen news:4db27546$0$302$14726298@news.sunsite.dk...
>
> > Så kunne du vel bare vælge et andet?
>
> Sagt på en anden måde - man burde ikke montere ikke den slags dæk på et tysk
> kvalitetsprodukt.

Testresultat set på daekonline.dk:

Testresultat:
vorbildlich

Vurdering:
Starken: sehr gutes Allroundtalent. über zeugende Handlingeigenschaften
mit guter Seitenführung bei Nässe und die kürzesten Bremswege auf
trockener Fahrbahn. Schwächen: eingeschränkter Komfort.

Ud fra dette forstår jeg ikke helt din udtalelse, mener du at dækket er
for godt til bilen eller hvad?


Leo Jensen (25-04-2011)
Kommentar
Fra : Leo Jensen


Dato : 25-04-11 03:25

On 25 Apr., 10:20, s...@neffets.dk (Steffen) wrote:
> Mogens (K) <mogensFJ...@DETTEknudsen.dk> wrote:
> > "Tom>"  skrev i meddelelsennews:4db27546$0$302$14726298@news.sunsite.dk...
>
> > > Så kunne du vel bare vælge et andet?
>
> > Sagt på en anden måde - man burde ikke montere ikke den slags dæk på et tysk
> > kvalitetsprodukt.
>
> Testresultat set på daekonline.dk:
>
> Testresultat:
> vorbildlich
>
> Vurdering:
> Starken: sehr gutes Allroundtalent. über zeugende Handlingeigenschaften
> mit guter Seitenführung bei Nässe und die kürzesten Bremswege auf
> trockener Fahrbahn. Schwächen: eingeschränkter Komfort.
>
> Ud fra dette forstår jeg ikke helt din udtalelse, mener du at dækket er
> for godt til bilen eller hvad?

Hæhæ. Mogens mener nok, at navnet på dækket ikke er passende, for han
har garanteret ikke checket om det faktisk er et godt dæk...

Leo

folmer@rasmussen.dk (25-04-2011)
Kommentar
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 25-04-11 14:45

On Mon, 25 Apr 2011 02:24:40 -0700 (PDT), Leo Jensen
<leo.5500@gmail.com> wrote:


>> Testresultat:
>> vorbildlich
>>
>> Vurdering:
>> Starken: sehr gutes Allroundtalent. über zeugende Handlingeigenschaften
>> mit guter Seitenführung bei Nässe und die kürzesten Bremswege auf
>> trockener Fahrbahn. Schwächen: eingeschränkter Komfort.
>>
>> Ud fra dette forstår jeg ikke helt din udtalelse, mener du at dækket er
>> for godt til bilen eller hvad?
>
>Hæhæ. Mogens mener nok, at navnet på dækket ikke er passende, for han
>har garanteret ikke checket om det faktisk er et godt dæk...

>--

Mogens har sikkert fortrængt at der ikke er så meget prestige i navnet
Hankook. Da Mogens kørte amerikansk sportsvogn med valser i stedet for
hjul, da skamroste han Kumho, som kommer fra samme fabrik som Hankook,
og i Sydkorea bliver spitzenklassebiler monteret med Hankook, og
sekundaerne med cKumho.

--

Venlig hilsen
Folmer

Mogens \(K\) (25-04-2011)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 25-04-11 18:14

skrev i meddelelsen news:efuar6938d01v61vru473sobrn1dv8ek62@4ax.com...


>Hæhæ. Mogens mener nok, at navnet på dækket ikke er passende, for han
>har garanteret ikke checket om det faktisk er et godt dæk...

I den størrelse manden ska anvende til en 530d?

>Mogens har sikkert fortrængt at der ikke er så meget prestige i navnet
>Hankook. Da Mogens kørte amerikansk sportsvogn med valser i stedet for
>hjul, da skamroste han Kumho, som kommer fra samme fabrik som Hankook,
>og i Sydkorea bliver spitzenklassebiler monteret med Hankook, og
>sekundaerne med cKumho.
-----
Nej det var BMW Alpina fporhandleren, som sagde det til mig, da han så, min
BMW kørte på Kumho, Folmer. Det bedste dæk til en hurtig BMW er Michelin
iflg. ham - og han kører race, hvorfor han ved lidt om det.

Prøv at undgå "jagten" - det er sgu lidt trættende...



folmer@rasmussen.dk (25-04-2011)
Kommentar
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 25-04-11 20:03

On Mon, 25 Apr 2011 19:13:58 +0200, "Mogens \(K\)"
<mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> wrote:

>skrev i meddelelsen news:efuar6938d01v61vru473sobrn1dv8ek62@4ax.com...
>
>
>>Hæhæ. Mogens mener nok, at navnet på dækket ikke er passende, for han
>>har garanteret ikke checket om det faktisk er et godt dæk...
>
>I den størrelse manden ska anvende til en 530d?
>
>>Mogens har sikkert fortrængt at der ikke er så meget prestige i navnet
>>Hankook. Da Mogens kørte amerikansk sportsvogn med valser i stedet for
>>hjul, da skamroste han Kumho, som kommer fra samme fabrik som Hankook,
>>og i Sydkorea bliver spitzenklassebiler monteret med Hankook, og
>>sekundaerne med cKumho.
>-----
>Nej det var BMW Alpina fporhandleren, som sagde det til mig, da han så, min
>BMW kørte på Kumho, Folmer. Det bedste dæk til en hurtig BMW er Michelin
>iflg. ham - og han kører race, hvorfor han ved lidt om det.
>
>Prøv at undgå "jagten" - det er sgu lidt trættende...

>--

Den der amerikanske ting du havde, kørte den ikke på Kumho?

Jeg synes jeg kan huske at jeg undrede mig over at du gav de dæk megen
ros - dengang.

Og der er ikke nogen jagt. Jeg kan bare ikke forstå, at du ikke kan
forstå, at når du skødesløst siger: I do'nt care til halvstore
udgifter, så kommer du til at såre de mange der har svært ved at få
det til at hænge sammen med en bil der er væsentlig billigere cend
din.

Det synes jeg ikke er nødvendigt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Mogens \(K\) (25-04-2011)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 25-04-11 20:41

skrev i meddelelsen news:73hbr6l5jaio31jg4jgkv478efkb1n5s4v@4ax.com...

>Den der amerikanske ting du havde, kørte den ikke på Kumho?

Jow - og det gør min nuværende BMW også pt....
(udskiftes i næste uge)

>Jeg synes jeg kan huske at jeg undrede mig over at du gav de dæk megen
>ros - dengang.

OK - jeg må jo ha syntes om dem

>Og der er ikke nogen jagt. Jeg kan bare ikke forstå, at du ikke kan
>forstå, at når du skødesløst siger: I do'nt care til halvstore
>udgifter, så kommer du til at såre de mange der har svært ved at få
>det til at hænge sammen med en bil der er væsentlig billigere cend
>din. Det synes jeg ikke er nødvendigt.

Såre?
Hvornår er du begyndt at bekymre dig om at såre eller ikke såre nogen?
Du jagter sgu da selv BMW-folket af een eller anden grund, men det er måske
ligegyldigt, at _de_ føler sig såret?


Folmer Rasmussen (25-04-2011)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 25-04-11 12:49

On Mon, 25 Apr 2011 21:41:23 +0200, "Mogens \(K\)"
<mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> wrote:

>skrev i meddelelsen news:73hbr6l5jaio31jg4jgkv478efkb1n5s4v@4ax.com...
>
>>Den der amerikanske ting du havde, kørte den ikke på Kumho?
>
>Jow - og det gør min nuværende BMW også pt....
>(udskiftes i næste uge)

>--

Mine Continental Premium Contact 2 er så go'e som ny. Fra sidste år.

>--

>>Jeg synes jeg kan huske at jeg undrede mig over at du gav de dæk megen
>>ros - dengang.
>
>OK - jeg må jo ha syntes om dem

>--

Det har du nok.

>--
>>Og der er ikke nogen jagt. Jeg kan bare ikke forstå, at du ikke kan
>>forstå, at når du skødesløst siger: I do'nt care til halvstore
>>udgifter, så kommer du til at såre de mange der har svært ved at få
>>det til at hænge sammen med en bil der er væsentlig billigere cend
>>din. Det synes jeg ikke er nødvendigt.
>
>Såre?
>Hvornår er du begyndt at bekymre dig om at såre eller ikke såre nogen?
>Du jagter sgu da selv BMW-folket af een eller anden grund, men det er måske
>ligegyldigt, at _de_ føler sig såret?

>--

Jeg jagter s'gu ikke nogen BMW-ejere specielt. Jeg "kom til" at skrive
et indlæg om sorte bilers farttyrrani, deriblandt BMW, men også Audi,
Mercedes o.lign. blev nævnt.

Det var på det tidspunkt jeg blev klar over, at alle Jer der kører BMW
er børsmæglere. Det er ikke mig, men den samlede presse der kalder
børsmæglere for "hysteriske kællinger". ))

--

Venlig hilsen
Folmer


Mogens \(K\) (26-04-2011)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 26-04-11 18:47

"Folmer Rasmussen" skrev i meddelelsen
news:genar6di24118ig2be57v789j4thj4km9k@4ax.com...

> Mine Continental Premium Contact 2 er så go'e som ny. Fra sidste år.

Jég kører 3 gange så langt som dig i bilen pr anno - og dobbelt så stærkt

Så er der vel ik noget at sige til, at dækkene slides ned. Denne gang har
for lavt et dæktryk, som jeg skrev tidligere, hjulpet til.

> Det har du nok.

De larmer lidt...

> Jeg jagter s'gu ikke nogen BMW-ejere specielt. Jeg "kom til" at skrive
> et indlæg om sorte bilers farttyrrani, deriblandt BMW, men også Audi,
> Mercedes o.lign. blev nævnt.

Nej, du kom ik til en skid. Du nedgjorde BMW-ejere, hvorefter en anden af
gruppens læsere, som tilfældigvis kører BMW, følte sig jokket på og gik til
modangreb.

> Det var på det tidspunkt jeg blev klar over, at alle Jer der kører BMW
> er børsmæglere. Det er ikke mig, men den samlede presse der kalder
> børsmæglere for "hysteriske kællinger". ))

En mand ka vel ik være en kælling?
Skråt op med det
(undskyld hvis jeg sårer nogen he he)



Steen F. (26-04-2011)
Kommentar
Fra : Steen F.


Dato : 26-04-11 20:01

Den 26-04-2011 19:46, Mogens (K) skrev:
> Så er der vel ik noget at sige til, at dækkene slides ned. Denne gang
> har for lavt et dæktryk, som jeg skrev tidligere, hjulpet til.

Hvor meget hurtigere blev de slidt end normalt? Og hvor meget mindre var
dæktrykket? Jeg har lige opdaget at konens bil kører med 0,3 bar for
lidt, og tænker på om det forøger slidtagen helt vildt eller om der skal
mere til.

> De larmer lidt...

Kumho eller Conti'ene?

Mbh
Steen F.

Mogens \(K\) (26-04-2011)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 26-04-11 20:29

"Steen F." skrev i meddelelsen
news:4db71658$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

> Hvor meget hurtigere blev de slidt end normalt?

Siden sneen forsvandt og indtil nu er dækkene slidt helt ned

> Og hvor meget mindre var dæktrykket?

Omkring 0,2-0,3 stykker (for lavt)

> Jeg har lige opdaget at konens bil kører med 0,3 bar for lidt, og tænker
> på om det forøger slidtagen helt vildt eller om der skal mere til.

Det var mere end rigeligt i mit tilfælde, men jeg kører også væsentligt
hurtigere nu end under vinteren...

>> De larmer lidt...

> Kumho eller Conti'ene?

Kumho larmer - nævner dæktesten også...


Mcwm (27-04-2011)
Kommentar
Fra : Mcwm


Dato : 27-04-11 23:27

Den 25-04-2011 13:48, Folmer Rasmussen skrev:
> Det var på det tidspunkt jeg blev klar over, at alle Jer der kører BMW
> er børsmæglere.

Hold venligst mig ude af den gruppe.....

Kald mig gerne hysterisk kælling, men jeg må sætte grænsen ved børsmægler.

Venligst
Mcwm

folmer@rasmussen.dk (28-04-2011)
Kommentar
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 28-04-11 07:59

On Thu, 28 Apr 2011 00:27:04 +0200, Mcwm <me@home.invalid> wrote:

>Den 25-04-2011 13:48, Folmer Rasmussen skrev:
>> Det var på det tidspunkt jeg blev klar over, at alle Jer der kører BMW
>> er børsmæglere.
>
>Hold venligst mig ude af den gruppe.....
>
>Kald mig gerne hysterisk kælling, men jeg må sætte grænsen ved børsmægler.

>--

Ja, det må du virkelig undskylde. Jeg kan godt nu, i bagklogskabens
klare lys se, at det var alt for stærkt et ord at bruge.

Min tankeløshed har nok skyldtes, at jeg jo heller ikke ville genere
kvinderne mere end højst nødvendigt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Mcwm (28-04-2011)
Kommentar
Fra : Mcwm


Dato : 28-04-11 10:53

Den 28-04-2011 08:59, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Ja, det må du virkelig undskylde. Jeg kan godt nu, i bagklogskabens
> klare lys se, at det var alt for stærkt et ord at bruge.
>
Det er så i orden, så længe det ikke gentager sig

> Min tankeløshed har nok skyldtes, at jeg jo heller ikke ville genere
> kvinderne mere end højst nødvendigt.
>
2 in 1 go...

Venligst
Mcwm


KASO (27-04-2011)
Kommentar
Fra : KASO


Dato : 27-04-11 14:07


Jeg kører ca. 50 km i den, hvorefter den står stille i 2 dage. Da jeg
igen skal bruge den, er der pludselig knækket en fjeder i højre
front... samme hjørne som skaden var sket. Ifølge samme aut. BMW
værksted / forhandler som lavede skaden, kunne dette umuligt have
noget som helst med skaden at gøre, selv om det virker som et utroligt
sammentræf, at de to ring skulle ske samtidigt, uafhængeligt af
hinanden?
---------------------------------------------------------------------------

Iflg. det lokale værksted, der praler med at være BMW-specialister, skifter
de rigtigt mange fjedre på BMW'er. Det skulle været et generelt svagt punkt
på dem. Historien fik jeg, da jeg skulle have skiftet fjedre - 3 af 4 var
knækket samtidig (på en MB).

---------------------------------------------------------------------------

Nå, men Falck afleverede bilen til værkstedet om mandagen. Beskeden
jeg fik var, at den var klar senest torsdag og med garanti fredag! Men
da den brækkede fjeder havde punkteret dækket, udviklede det sig til
et problem, idet dækket skulle skaffes fra Tyskland??? Så resultatet
var, at jeg måtte stå uden bil fra mandag til onsdag ugen efter pga.
et elendigt dæk! Et Hankook 19" som ikke burde være umulige at finde,
da jeg købte bilen hos samme forhandler for 9 mdr. siden med 4 stk. af
slagsen?

---------------------------------------------------------------------------

Hankook - specielt i dén størrelse - er ikke det mest populære dæk i DK - og
et stort lager koster penge samtidig med at dækkene bliver for gamle.

---------------------------------------------------------------------------

Jeg gjorde opmærksom på, at jeg er afhængig af bilen, for at kunne
passe mit arbejde. Beskeden var, at jeg da var velkommen til at leje
en lånebil! ufatteligt ringe synes jeg, eftersom det ikke er min fejl,
at de ikke har styr på deres leverandører. De burde tilbyde lånebil
for egen lomme i situationer som denne!

---------------------------------------------------------------------------
Hvorfor? Det kan da ikke være værkstedets problem, at du kører på et
ukurant/sjældent dæk.
Jeg ser ikke nogen grund til, at værkstedets øvrige kunder på den måde skal
være med til at betale for dig.

---------------------------------------------------------------------------

Aftalen var at de skulle vende tilbage når bilen var klar... Sørme om
ikke også de fejlede her. Jeg ventede til onsdag, før jeg tænkte, at
nu måtte det sgu være nok... nu gider jeg ikke vente mere på det dæk.
Send mig bilen tilbage uden Og efter jeg talte med værkføreren,
med efterfølgende pause, hvor han talte med nogen, var den pludselig
klar? Kan sgu ikke lade være med at tænke på om en lærling har ræset
rundt i bilen i en uges tid hvor den rent faktisk har været klar?

---------------------------------------------------------------------------
Godt spørgsmål - men du havde vel check på, hvad km-tælleren stod på, da den
blev indleveret?
---------------------------------------------------------------------------


Jeg får regningen, og det er hér mit spørgsmål kommer: (endelig)...
Kan det virkelig passe at et aut. BMW værksted der tager 700 kr/timen
bruger 3.8 timer for at skifte to fjedre i fronten? Synes at det lyder
af meget for noget simpelt mekanik?

---------------------------------------------------------------------------

Det er altid simpelt for dem, der ikke skal gøre det selv

Afhængig af, hvor omhyggelige, de har været, skulle bilen muligvis også
spores igen, ligesom ting kan sidde temmeligt godt fast....


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177458
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408173
Brugere : 218881

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste