Sådan lavede BMW deres e46
Fra : Ukendt

Dato : 22-04-11 16:34

Forklarer også godt hvordan bilen blev rustbeskyttet.
KTL lag som er samme metode de fleste anvender.

http://www.youtube.com/watch?v=xXVgFpHYwFs&feature=more_related

--
Tom

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 25-04-11 07:49

"Tom>" skrev i meddelelsen news:4db1a000$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

Forklarer også godt hvordan bilen blev rustbeskyttet.
KTL lag som er samme metode de fleste anvender.
http://www.youtube.com/watch?v=xXVgFpHYwFs&feature=more_related
------
Nice !

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 25-04-11 14:48

"Mogens (K)" <mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> skrev i en meddelelse
> "Tom>" skrev i meddelelsen
>
> Forklarer også godt hvordan bilen blev rustbeskyttet.
> KTL lag som er samme metode de fleste anvender.
> [...]

En tur til Autostadt i Wolfsburg kan anbefales, rundturen er facinerende

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 25-04-11 18:09

"Uffe Bærentsen" skrev i meddelelsen

> En tur til Autostadt i Wolfsburg kan anbefales, rundturen er facinerende

Helt enig - jeg var der i 2010 og så Lambo-dyret dreje om sin gen akse samt
også den gennem forkrommede Bugatti Veyron

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i