blodårer
Fra : bener

Dato : 11-08-01 01:50

hej Gruppe

er der nogen der har nogle forslag til naturmedicin der kan få blodkar til
at slappe af, gøre dem mere flexible og spænstige..

med venlig hilsen Bent

Fra : Ove

Dato : 11-08-01 10:07

"bener" skrev d. 11-08-01 01:50 dette indlæg :
> [...]
>

> med venlig hilsen Bent
>

> Kære Bent, Hyben pulver kan muligvis hjælpe dig. Pebermyntepulver, der
virker på nervesystemet, er da også værd at prøve. Alkohol i moderate
mængder virker i hvertfald udviddende på blodkarrene.
Hilsen Ove.

http://www.kandu.dk/

Fra : /arcana

Dato : 12-08-01 18:22

"bener" <bener@greennet.gl> wrote in message

> hej Gruppe

Hej Bener - tak for billederne - hvordan går det i det høje Nord?

> er der nogen der har nogle forslag til naturmedicin der kan få blodkar
til
> at slappe af, gøre dem mere flexible og spænstige..

Snakkede vi om rutin den gang?

/arcana

Fra : bener

Dato : 12-08-01 21:39

hej Arcana

jo det går skam fint nok heroppe, men det rinder ud for mig, jeg tager hjem
til DK næste år i September
så er det slut.
skal hjem og tage en ny uddannelse, det bliver spændende.

nej vi talte ikke om Rutin
jeg vil kigge lidt på det, har du nogle forslag angående det.

mange hilsner fra grønland
bent

Fra : /arcana

Dato : 13-08-01 13:38

> nej vi talte ikke om Rutin
> jeg vil kigge lidt på det, har du nogle forslag angående det.

Måske kan du købe Venoruton på apoteket deroppe. Det er et præparat lavet af
rutinholdige flavonoider (plantestoffer) som styrker venevæggene. De kan
købes uden recept.

Med venlig hilsen
/arcana