iPhoto efter opdatering?
Fra : Palle

Dato : 05-05-11 20:18

Hey...

Opdaterede min iPhoto i går da der var en opdatering.

Nu er der fuck i billederne! Previews funker ikke? Kun grå felter og
hvis jeg klikker på dem kommer billedet godt nok frem men altså ingen
previews?

Anyone?!

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : -=JF=-

Dato : 05-05-11 20:55

Den 05/05/11 21.18, Palle skrev:
> [...]
>
> Nu er der fuck i billederne! Previews funker ikke? Kun grå felter og
> hvis jeg klikker på dem kommer billedet godt nok frem men altså ingen

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men bare fortælle at min iPhoto ikke
fejler noget efter opdateringen.

--
Mhv.
John

Fra : N/A

Dato : 05-05-11 21:24

Fra : Palle

Dato : 05-05-11 21:24

On 2011-05-05 22:00:58 +0200, Thomas von Hassel said:

> <http://docs.info.apple.com/article.html?path=iPhoto/8.0/en/11498.html>
>
> Give that a try.

1) Fed taste combo jeg ikke kendte. Stenede over om der ikke var noget
i den stil (rebuild).

2) Det hjalp!!!

3) Tak.

4) Havde helt glemt jeg savnede dk.edb.mac

TAK!

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-05-11 05:31

Palle <nospam@nospam.dk> wrote:

> 1) Fed taste combo jeg ikke kendte. Stenede over om der ikke var noget
> i den stil (rebuild).

Den option+command eller bare option når du starter programmet virker i
mange iX programmer. F.eks. også i iTunes med option hvor du kan vælge
og oprette flere iTunes bibliotker.

> 2) Det hjalp!!!

Godt!

/thomas