Office 2008 ctr. Office 2011.
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 03-05-11 19:04

Hej.

Så vidt jeg kan se er der ikke -rabat- hvis du har 2008 og vil til
2011.
Det er som at købe på ny.

Er der nogen grund til at gå fra 2008 til 2011 når office kun bruges
til -husbehov-.

Michael C.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 03-05-11 19:45

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@stofanet.invalid> wrote:

> [...]
> 2011.
> Det er som at købe på ny.
>
> Er der nogen grund til at gå fra 2008 til 2011 når office kun bruges

Næh. Den største anke mod 2008 var fravær af VBA.

http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Office_2008_for_Mac

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 03-05-11 19:51

> Næh. Den største anke mod 2008 var fravær af VBA.

VBA hvad er det

Michael C.

Fra : -=JF=-

Dato : 03-05-11 21:20

Den 03/05/11 20.44, Axel Hammerschmidt skrev:

> Næh. Den største anke mod 2008 var fravær af VBA.

Og så er 2011 med Outlook, hvor 2008 er med Entourage.

--
Mhv.
John

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 04-05-11 15:50

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> Og så er 2011 med Outlook, hvor 2008 er med Entourage.

Jeg kan nu godt li' En'rage.

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-05-11 07:18

> Jeg kan nu godt li' En'rage.

Så får du en præmie ;) ... at bruge det er en ting, men at vedligeholde
dens database er en helt anden historie og giver mig stadig mareridt

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 03-05-11 22:18

Michael Corfitsen wrote:
> Så vidt jeg kan se er der ikke -rabat- hvis du har 2008 og vil til
> 2011. Det er som at købe på ny.

Ja, det var vist kun lige i overgangsfasen mellem annoncering og
lancering, de gav de rabatter...

> Er der nogen grund til at gå fra 2008 til 2011 når office kun bruges
> til -husbehov-.

Nej, der er ingen grund til at ofre de penge. - Jeg har lige installeret
den MSO 2011 Ultimate US trialver., jeg har haft liggende et stykke tid,
og den er ganske enkelt ikke pengene værd! - Som MSO 2010 til Windows
har den en masse lir og gejl, der ikke kan fjernes fra div. menuer, og
det er kun til at forvirre folk med. - Og så fatter jeg ganske enkelt
ikke, at de endnu ikke har fået ODF med som standard nu, hvor næsten
alle andre officepakker har det + næsten alle andre tekstbehandlings
programmer...

Det eneste positive, jeg indtil nu har at sige om den, er, at den er
noget hurtigere end MSO 2008, når man som jeg - har godt og vel 300.000
skrifter installeret i en skriftbank og med ca. 1300 aktive. Og så kan
jeg godt lide, at den nu har fået 'automatisk' font substitution, og at
den - som både Pages og Adobe Reader - har fået thumbnails sidepanel.

Jeg vil anbefale, at du istedet henter enten OpenOffice 3.3 eller
LibreOffice 3.3.2 og spare de penge, MSO 2011 koster.

LibreOffice 3.3.2
http://www.libreoffice.org/download/
OpenOffice 3.3.0
http://download.openoffice.org/other.html#tested-full

mvh. Erik Richard

Fra : Franz Berliner

Dato : 04-05-11 08:00

Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> wrote:

> Ja, det var vist kun lige i overgangsfasen mellem annoncering og
> lancering, de gav de rabatter...

Til gengæld koster en Office 2011 til privat og businesbbrug kun 1300
kr. (hos fx Dustin). Det er da en ret stor forskel. 2008'eren kostede
næsten 4000 kr.

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-05-11 08:12

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> Til gengæld koster en Office 2011 til privat og businesbbrug kun 1300
> kr. (hos fx Dustin). Det er da en ret stor forskel. 2008'eren kostede
> næsten 4000 kr.

Apple er jo på vej til at gøre det samme .. ingen upgrade priser, men de
fulder versioner bliver billigere...

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-05-11 08:12

> [...]

> 2011.
> Det er som at købe på ny.
>
> Er der nogen grund til at gå fra 2008 til 2011 når office kun bruges

Bruger du Entourage ? .. hvis ja så er Outlook i 2011 en del bedre, og
især har de endelig skrottet deres databaseformat ....

Hvis nej, og du ikke mangler VBA i Excel så bliv du bare på 2008 ...

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 04-05-11 18:14

stuff@NOSPAMkampp.dk (Franz Berliner) writes:

> Til gengæld koster en Office 2011 til privat og businesbbrug kun 1300
> kr. (hos fx Dustin). Det er da en ret stor forskel. 2008'eren kostede

Det synes jeg stadig er temmeligt dyrt for en kontorpakke.

Men det er som altid at den der har grisen sætter prisen.

Fra : Franz Berliner

Dato : 05-05-11 08:48

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110503 <nospam0002+20110503@gmail.com> wrote:

> Det synes jeg stadig er temmeligt dyrt for en kontorpakke.
>
> Men det er som altid at den der har grisen sætter prisen.

Nu er det jeg køber mest af software fra Adobe. I sammenligning er
Office nærmest gratis

--
Franz : http://www.berliner.dk