Google Earth - mine steder, kopiere til a~
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 01-05-11 19:37

Hejsa.

Jeg har prøvet lidt forskelligt, men kan ikke løse mit ønske, nemlig
at kopiere mine steder fra en Mac til en anden Mac (eller en PC for den
sags skyld). Altså til Google Earth hvor dette program end måtte
befinde sig.
Hvor ligger den fil der indeholder mine steder?.

Michael C.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 01-05-11 21:30

michael-corfitsen@stofanet.invalid (Michael Corfitsen) writes:

> [...]
> befinde sig.
> Hvor ligger den fil der indeholder mine steder?.

Ingen anelse (beklager), men
http://earth.google.com/support/bin/static.py?page=faq.html&hl=da#anchor_link_10
siger at Google Earth kan gemme "Mine steder" i version 4 og nyere.

Er det evt noget du kan bruge?

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 02-05-11 06:09

Hej Thorbjørn

> [...]
> ink_10 siger at Google Earth kan gemme "Mine steder" i version 4 og nyere.

Der har jeg været og endnu ikke fundet løsningen. Google Earth
gemmer/husker Mine steder godt nok. Kunsten bliver at overføre dem til
de andre maskiner.

Jeg arbejder videre - men tak for -indputtet-

-- mvh Michael C.

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 02-05-11 07:26

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@stofanet.invalid> wrote:

> [...]
> de andre maskiner.
>
> Jeg arbejder videre - men tak for -indputtet-

Fundet:

HD > brugere > -mig- > bibliotek > Application Support > Google Earth,
der ligger arkivet og det overføre jeg til den anden maskine.
Michael C.