Finder bananas!??
Fra : Per

Dato : 30-04-11 20:34

På min MacBook Alu fra 2008, 10.6.7, 4GB RAM, er Finder pludselig blevet
en slags workaholic. Så snart jeg åbner Mac´en begyndert den at arbejde
som en gal og brugen mellem 50 og 100% af CPU. Blæseren går igang, og
alt hvad jag laver afvikles i slowmovtion. Jeg er ved at blive bims og
har ingen anelse om hvad jeg skal gøre!
Er der nogen hér der har et terapi forslag til en Finder workaholic?
Jeg er en temmelig
taknemmelig modtager!
/Per

Fra : David Blangstrup

Dato : 01-05-11 08:17

On 2011-04-30 21:34:23 +0200, Per said:

> [...]
> har ingen anelse om hvad jeg skal gøre!
> Er der nogen hér der har et terapi forslag til en Finder workaholic?

Geninstallér?
- David
--
Læs min blog
http://david.blangstrup.info

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-05-11 08:19

David Blangstrup <david.blangstrup@gmail.com> wrote:

> Geninstallér?

Det er lidt at skyde patienten istedet for at finde ud af hvad han
fejler.

/thomas

Fra : Per

Dato : 01-05-11 13:34

> Det er lidt at skyde patienten istedet for at finde ud af hvad han
> fejler.

Helt enig!
/Per

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-05-11 08:19

Per <nussetroll@yahoo.de> wrote:

> [...]
> har ingen anelse om hvad jeg skal gøre!
> Er der nogen hér der har et terapi forslag til en Finder workaholic?

Du har chekket i aktivitets overvågning at det er finder der æder alt
cpu'en ?

Er din disk ok ? .. eller evt. fyldt op ?

/thomas

Fra : Per

Dato : 01-05-11 13:34

> Du har chekket i aktivitets overvågning at det er finder der æder alt
> cpu'en ?

Ja, dér har jeg % talene fra. Dér ser jeg også at det ikke er
kontinuerligt, men kommer stødvis. I hvert fald når jeg lige har startet
Mac´en. Senere når den har kørt en tid bliever det mere kontinuerligt og
blæseren går igang.

> Er din disk ok ? .. eller evt. fyldt op ?

Nej, der er massere af plads: der er en partition 200GB hvoraf 102GB er
fri.
Disken skulle være ok. den er kun 2 måneder gammel og jeg tjekkede den
fornylig: ingen problemer.
hilsen Per

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 01-05-11 16:24

> [...]
> kontinuerligt, men kommer stødvis. I hvert fald når jeg lige har startet
> Mac´en. Senere når den har kørt en tid bliever det mere kontinuerligt og

Prøv at logge ind som en anden bruger.