Portal 2
Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 30-04-11 11:28

Jvf det gratis Portal _sidste_ år da Steam kom til OS X har jeg købt og
nu gennemført enkeltbrugerdelen. Denne er iøvrigt en grafisk
tour-de-force med både detaljer som fx vandkrusninger og gigantiske
områder med kæmpekonstruktioner, samt nogen ekstremt opfindsomme baner
der sætter ens opgaveløsningstalenter på overarbejde. Mensa go home :)

Nu er jeg nået til coop-delen og ville lige høre om der var nogen
herinde der også var nået hertil og også manglede en "lokal" medspiller?

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 30-04-11 13:44

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110430 <nospam0002+20110430@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Nu er jeg nået til coop-delen og ville lige høre om der var nogen
> herinde der også var nået hertil og også manglede en "lokal" medspiller?

Steam fra Valve???

H.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 30-04-11 13:55

Ja. Se alle de små Mac-iconer på http://store.steampowered.com/app/620/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-04-11 20:45

> [...]

> Nu er jeg nået til coop-delen og ville lige høre om der var nogen
> herinde der også var nået hertil og også manglede en "lokal" medspiller?

Jeg er bange for at gå igang ... jeg kender flere som er startet og som
jeg ikke har hørt fra siden ...

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 30-04-11 21:19

> Jeg er bange for at gå igang ... jeg kender flere som er startet og som
> jeg ikke har hørt fra siden ...

Vatnisse. Kan du klare StarCraft 2 kan du også klare det her

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-05-11 08:18

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110430 <nospam0002+20110430@gmail.com> wrote:

> Vatnisse. Kan du klare StarCraft 2 kan du også klare det her

touché ....

/thomas