Den hvide iPhone 4 er her
Fra : Henrik Münster

Dato : 28-04-11 16:49

Har I set, at den hvide iPhone 4 er kommet? Det kom helt bag på mig, men
det er da dejligt, at det endelig er lykkedes for dem at lave den.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : N/A

Dato : 29-04-11 01:36

Fra : N/A

Dato : 29-04-11 01:36

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-04-11 01:36

tiper <tiper@vip.cybercity.dk> wrote:

> Jo, det har min kone. Og hun glæder sig til den dumper ind ad døren.

Det sammen her. Jeg forstår ikke helt, hvad Thomas mener. Hvad er der
galt i gerne at ville have en hvid iPhone? Det er altså meget praktisk,
at telefonerne har forskellig farve, så man hurtigt kan se forskel, når
de ligger på bordet.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-04-11 05:02

> [...]
> i gerne at ville have en hvid iPhone? Det er altså meget praktisk, at
> telefonerne har forskellig farve, så man hurtigt kan se forskel, når de

Jojo, hvis de begge er ude og man kan vælge når man står i butikken. Men
at lave en stor sag ud af at de hvide model nu er klar er en anelse
overdrevet. Jeg håber f.eks. ikke der er nogen sites som vil give sig
til at _anmelde_ den hvide udgave ...

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-04-11 08:59

> [...]
> at lave en stor sag ud af at de hvide model nu er klar er en anelse
> overdrevet. Jeg håber f.eks. ikke der er nogen sites som vil give sig

Bevares. Min kone blev i sin tid skrevet op til en hvid iPhone 4, og jeg
blev skrevet op til en sort. Vi havde efterhånden glemt alt om den
hvide, da rygterne sagde, at der nok ikke kom en hvid iPhone før næste
generation. Jeg blev derfor meget overrasket over pludselig at få en
e-mail fra Telia, at der nu lå en hvid iPhone til min kone. Da der
åbenbart ikke var andre, der havde skrevet det, ville jeg lige nævne det
her i gruppen. Vi plejer jo at følge med i, hvad der sker med Apples
produkter.
Jeg spurgte naturligvis, om min kone ville vente til næste
generation af iPhone, da den trods alt ikke er helt så langt væk, som
den har været. Hun ville gerne have en iPhone 4 nu. Hendes iPhone 3G er
dog ved at være noget langsom med de seneste opdateringer af iOS, og den
er også lidt revnet i kabinettet. Vi har faktisk fået den byttet af
samme grund én gang. Jeg har også hørt rygter om, at næste iPhone først
kommer til september.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-04-11 10:56

> generation af iPhone, da den trods alt ikke er helt så langt væk, som
> den har været. Hun ville gerne have en iPhone 4 nu. Hendes iPhone 3G er
> dog ved at være noget langsom med de seneste opdateringer af iOS,

Ja, det er bare med at få 3G'erne ud af verden ... :)

> og den
> er også lidt revnet i kabinettet. Vi har faktisk fået den byttet af
> samme grund én gang. Jeg har også hørt rygter om, at næste iPhone først
> kommer til september.

Så er det de samme rygter vi har hørt :)

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-04-11 13:22

> Ja, det er bare med at få 3G'erne ud af verden ... :)

Vi har nu ladet børnene arve vores.

> Så er det de samme rygter vi har hørt :)

Og så kom vidunderet med pakkeposten. De er kvikke hos Telia. Jeg
bestilte den i forgårs aftes. Den er ved at synkronisere lige nu. Det
ser ud til, at proximity sensor'en er en smal spalte over
øre-højttaleren. På min sorte er den vist rund og ved siden af
højttaleren. Den er lidt svær at se på en sort iPhone. Mon de har
forbedret proximity sensor? Jeg har nemlig haft en del bøvl med min.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-04-11 13:57

> [...]
> højttaleren. Den er lidt svær at se på en sort iPhone. Mon de har
> forbedret proximity sensor? Jeg har nemlig haft en del bøvl med min.

Det er da en mulighed ... det eneste der er en smule interesant er jo at
få ud af dem nøjagtigt hvad problemet var med at få lavet den hvide
udgave ... men kamera og sensor problemer var nogle af gættene ...

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-04-11 21:19

> Det er da en mulighed ... det eneste der er en smule interesant er jo at
> få ud af dem nøjagtigt hvad problemet var med at få lavet den hvide
> udgave ... men kamera og sensor problemer var nogle af gættene ...

Jeg kan i hvert fald bekræfte et rygte, jeg så på Appleinsider: Den
hvide iPhone 4 er 0,2 mm tykkere end den sorte. OK, jeg kan ikke måle så
små afstande, men lægger man dem ved siden af hinanden og lader fingeren
kører hen over revnen mellem dem, mærker man en lille, men tydelig
forskel.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-04-11 05:02

> [...]

> hvid iPhone ... > > /thomas
>
> Jo, det har min kone. Og hun glæder sig til den dumper ind ad døren.

Og min bedre halvdel fik jeg endeligt overtalt til at "nøjes" med en
sort her for ca. en mdr. siden .. jeg har ikke hørt brok endnu ;)

/thomas

Fra : N/A

Dato : 29-04-11 05:05

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-04-11 05:05

Kent <kbm@invalid.invalid> wrote:

> Thomas von Hassel formulerede torsdag:

> Hvordan kan nogen leve uden

My point exactly ... :)

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 29-04-11 07:17

> Og min bedre halvdel fik jeg endeligt overtalt til at "nøjes" med en
> sort her for ca. en mdr. siden .. jeg har ikke hørt brok endnu ;)

MÃ¥ske hvis du giver hende dit nummer?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-04-11 07:20

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110429 <nospam0002+20110429@gmail.com> wrote:

> Måske hvis du giver hende dit nummer?

*zing*

/thomas

Fra : David Blangstrup

Dato : 01-05-11 08:14

On 2011-04-28 17:49:17 +0200, Henrik Münster said:

> Har I set, at den hvide iPhone 4 er kommet? Det kom helt bag på mig, men
> det er da dejligt, at det endelig er lykkedes for dem at lave den.

Yes!
--
Læs min blog
http://blangstrup.info